המכללה מבט מגבוה
המכללה מבט מגבוהצילום: יח"צ

החל משנת הלימודים הקרובה יוכלו סטודנטים במכללת אורנים לסיים תוך חמש שנים בלבד תואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה במגוון חוגי לימוד.

המסלול הייחודי יאפשר לבוגרי המכללה עמדת פתיחה טובה יותר עם סיום לימודיהם - הן כמורים מבוקשים יותר בשוק העבודה והן כאנשי חינוך מקצועיים בעלי הכלים הטובים ביותר, שיאפשרו להם להיכנס לכיתות ולחולל שינוי בדפוסי ההוראה והחינוך בישראל.

נשיאת המכללה פרופ' יעל פויס: "המסלול החדש, החמשנתי, יזמין לשורות המחנכים והמורים מועמדים ראויים שיש בידם הכוח והרצון לשפר את מערכת החינוך".

בניין המכללה
בניין המכללהצילום: יח"צ

"זהו צעד נוסף לקראת השינוי בהכשרת המורים" אומר רקטור המכללה, ד"ר ניר מיכאלי, "צעד שעולה בקנה אחד עם מגמות שינוי במדיניות משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה."

מכללת אורנים נבחרה ע"י הסטודנטים, זו השנה השלישית ברציפות, למכללה הטובה ביותר לחינוך בצפון ע"פ סקר איכות ההוראה של התאחדות הסטודנטים שפורסם באוקטובר 19 באתר ynet. כשמובילים גם באווירה קסומה וייחודית וגם במצוינות אקדמית – לא פלא שהסטודנטים שלנו כל כך מרוצים!

באורנים שילוב של לימודים גבוהים במגוון גדול של תחומי לימוד, עם מיטב המרצים המובילים את תחום החינוך בארץ, ומעניקים לכל סטודנט וסטודנטית את כל הסיוע הנדרש כדי לצלוח את שנות הלימודים בצורה הטובה ביותר ולהפוך בעצמם לאנשי החינוך האיכותיים ביותר.

סטודנטיות במכללה
סטודנטיות במכללהצילום: יח"צ

הלימודים מתקיימים באווירה צעירה וחדשנית במרחבים ירוקים המאפשרים, מעבר לרוח המיוחדת גם מרחב למגוון התנסויות מעשיות ולמידה בראש אחר.

במכללת אורנים 25 מסלולי לימוד לתואר ראשון, במהלכם מתנסים הסטודנטים בהוראה בלימוד תיאורטי ולצידו הכשרה מעשית בתוך הגנים ובתי הספר.

בנוסף, מבחר גדול של תוכניות לתואר שני, שיאפשר לסטודנטים במסלול חמשנתי התמקצעות בתחומים מגוונים.

אתם מוזמנים לצמוח איתנו! לפרטים, לייעוץ ולקבל הטבה בדמי רישום בלי לצאת מהבית:

מרכז מידע והרשמה:1-800-30-10-80 , או בווצאפ: 050-9838884 Oranim.ac.il.

חפשו אותנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

פינת נוף במכללה
פינת נוף במכללהצילום: יח"צ