אלישע לוי
אלישע לויצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הטבלה לא משקרת. העונה הסדירה מאחורינו, מה שאי אפשר לומר כל כך על נגיף הקורונה, והערב (שני) יצא לו גם הפלייאוף התחתון של ליגת העל בכדורגל לדרך.

אחרי שלושה משחקים מלאי עניין, דרמות ושערים במוצאי השבת האחרון במה שפתח את הפלייאוף העליון של הליגה הישראלית, הגיע לו המשחק הראשון של הפלייאוף התחתון בעונת 2019/20 והצדיק את עובדת היותו משחק בפלייאוף התחתון.

היה זה כאשר שתי קבוצות החוץ הטובות בפלייאוף התחתון, בני יהודה והפועל כפר סבא, נפגשו למשחק רשמי ראשון מאז פגרת הקורונה הכפויה, והוכיחו כי במקרה שלהן הטבלה לא משקרת.

בני יהודה שלא ניצחה בשמונת משחקי הבית הרצופים שלה בליגה ולא כבשה בשלושת האחרונים, המשיכה למעשה מאותה הנקודה בדיוק שאליה יצאה לפגרת הקורונה הכפויה, כששוב לא ניצחה ושוב לא כבשה.

המארחת הכתומה משכונת התקווה, הקבוצה של המאמן הלאומי לשעבר, אלישע לוי קיוותה לצבור נקודות ראשונות מזה זמן רב באצטדיונה הביתי, אצטדיון בלומפילד שבתל אביב, אך כרטיס אדום ישיר גבולי לעברו של עמית זנטי בדקה ה-35 טרפה עבורה את הקלפים כשהותיר אותה בעשרה שחקנים.

מרגע זה המשחק הלך ונהיה קשה לצפיה ובסיום השתיים נפרדו בתיקו 0:0, שהוא גם התיקו 0:0 הראשון בליגת העל שאחרי הקורונה. לא משהו להתגאות בו.