יש חצי אבטיח - אין חצי ריבונות

המועצה האזורית שומרון ממשיכה בקמפיין הקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להחיל ריבונות מבלי להסכים להקמת מדינה פלסטינית ובלי להותיר ישובים יהודיים כמובלעות.

סרטון חדש שפרסמה המועצה "מתכתב" עם קמפיין הליכוד לפני הבחירות שקרא שלא להצביע לכחול לבן מכיוון שאין "חצי ראש ממשלה", כשהם מכוונים לרוטציה בין לפיד לגנץ.

"חצי אבטיח? אחלה, חצי ראש ממשלה? יכול להיות. חצי ריבונות? ממש לא, לא משאירים ישובים מבודדים, לא מקפיאים את הבנייה, לא מקימים מדינת טרור בלב הארץ", נאמר בסרטון שאייר הקריקטוריסט יוסי שחר.

"לצערנו נראה שממשל ארה''ב מפעיל לחצים על ממשלת ישראל להקים מדינת טרור בלב הארץ, ולהפקיר חיי עשרות אלפי אזרחים בישובים מבודדים", אמר ראש מועצת שומרון יוסי דגן. ''הדרישה לריבונות היא דרישה מוסרית וצודקת מאין כמותה, היא צריכה להעשות עם הסכמת האמריקאים או בלי הסכמת האמריקאים''.

''אם ראש הממשלה יודע להביא את הסכמת האמריקאים - ודאי שזה דבר רצוי, וכל הכבוד לו, אבל ההסכמה הזו שאינה נצרכת אינה מאפשרת הקמת מדינת טרור בלב הארץ, השארת ישובים כמובלעות והקפאת בנייה. נשיא ארה"ב טראמפ לא יפתח במלחמה כוללת עם מדינת ישראל בכל מצב ובטח לא חצי שנה לפני הבחירות שלו", הוסיף דגן.