בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'Photo by Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מבהיר הערב (שלישי) כי טענות "ימינה" בנוגע להעברת הוועדה לבחירת דיינים לידי החרדים מופנות כלפי ראש הממשלה נתניהו ולא כלפי החרדים.

בציוץ בטוויטר בו הגיב לעיתונאי החרדי יוסי אליטוב ציין סמוטריץ', "הביקורת שלנו, יוסי, לא היתה על החרדים. הם עושים את עבודתם ומשרתים את בוחריהם, ואתה יודע מה, אני מקווה שגם יהיו הוגנים (נטל ההוכחה עליהם)".

"הביקורת היתה על נתניהו שכשהחרדים דרשו בכנסת ה-20 להוציא את הוועדה למינוי דיינים מהידיים שלנו (שרת המשפטים) לידיים 'הנייטרליות' של הליכוד הוא נכנע להם מיד ומינה את שטייניץ", הזכיר סמוטריץ'.

"עכשיו כשאנחנו ביקשנו את אותו הדבר הוא הפנה עורף בבוז לציונות הדתית והעביר את הוועדה לידיים הבלעדיות שלכם", הוסיף.

סמוטריץ': נתניהו בז לנו, לדיינים ולנציגים שלנוערוץ הכנסת

זה מצטרף לשנמוך שלו את 'נציגי הציונות הדתית' בליכוד ולעובדה שאיתנו לא נוהל בכלל מו"מ. ככה לא מתנהג מי שרואה בציונות הדתית שותפה אמיתית", טען סמוטריץ'.

אליטוב הזכיר בציוצו את דבריה של השרה לשעבר איילת שקד אמש בכנסת על הפקרת הוועדה לידי החרדים. "לא מקבל את הסגנון והגישה של איילת שקד כלפי החרדים, אבל לא מתעלם מהעוול שנגרם להם. בכלל, הנרטיב של הליכוד שבגללם הימין לא הרכיב ממשלה בסבב א׳ הוא הזוי. אתם הליכוד פירקתם להם את הצורה בבחירות. השקעתם מיליונים ברשתות כדי לרסק את בנט ושקד בקלפי. יש לכם אומץ להאשים אותם בקולות שחסרו?".