מחלקת תינוקות מעייני הישועה
מחלקת תינוקות מעייני הישועהצילום: יח"צ

השגרה החדשה שבה ותופסת את מקומה ובמרכז הרפואי 'מעייני הישועה' מסכמים בסיפוק את התקופה המאתגרת עם נתונים מדהימים של 0% אחוז הידבקות כל יולדות או אנשי צוות במשך כל התקופה.

המרכז הרפואי מעיני הישועה היה מהראשונים שנקט אמצעי בטיחות והגנה מחמירים מבלי לחסוך במאמצים על מנת לשמור על המאושפזים, היולדות והצוות הרפואי. "זהו בית החולים הבטוח ביותר בימים אלה", מציינים בבית החולים.

עם החזרה לשגרת החדשה, במרכז שמחים להעניק לכל יולדת חוויה בטוחה ומפנקת, כמובן על-פי הנחיות משרד הבריאות. ניתנת האפשרות לשני מלווים בכל לידה, אפשרות למבקרים ללא הגבלה (בשעות הביקור) לאחר הלידה, כאשר בכל פעם מבקר אחד שוהה במחלקה וכל זאת, תוך הקפדה על שמירת בטיחות המטופלים והמטפלים.

בבית החולים ישנו אפס הפרדה לאחר הלידה ואפשרות לביות מלא. כמו"כ קיימת בבית החולים מחלקת פגייה וטיפול נמרץ פגים מהמתקדמים בארץ בניהולו של ד"ר דניאל לובין מבכירי הניאונטולוגים בארץ.

בימים אלו כשהיציאה מהבית הינה לא קלה והקניות הפכו למסורבלות יותר, החליטו במעייני הישועה להקל ולחסוך טרחה לאימא הנרגשת ולסייע לה עם ההיערכות לשחרור התינוק ממח' יולדות.

כל יולדת תקבל ערכה מושלמת מתוקה ומפנקת לנסיעת הבכורה של התינוק הביתה אשר הוכנה במיוחד עבורה בבית החולים. הערכה כוללת כל מה שאימא צריכה כדי לשחרר את התינוק הביתה: חליפה לתינוק, כובע תואם, גרביים, גופיה, חיתול בד וטיטול ארוז בצורה יוקרתית ומפנקת במיוחד כי מגיע לך ולתינוק שלך את הטוב ביותר.

במעייני הישועה מפעילים מחדש את הקורסים המקצועיים להכנה ללידה חוויתית והפעם הקורסים מונגשים במגוון אופציות, המתאימות לימים אלו: קורס אונליין לצפיה מרחוק, קורס לייב ב ZOOM וכן קורסים רגילים פרונטאליים בקבוצות קטנות תוך שמירה על כל הנחיות משרד הבריאות.

את קורסי ההדרכה במרכז הרפואי מעיני הישועה מעבירות מיילדות וותיקות מאוד, עם ידע וניסיון רב.

הקורס הייחודי כולל גם שיעור מיוחד שמועבר ע"י רופא בכיר מאגף נשים ויולדות , מה שנותן לו ערך מוסף. בנוסף הקורס כולל ייעוץ והנחיה בנושא תזונת התינוק מיד לאחר הלידה וכן הכנה רוחנית מיוחדת לקראת האירוע המרגש.

המרכז הרפואי מוביל בראש רשימת המועדפים של יולדות מכל רחבי הארץ וזאת הודות לצוות רופאים ומילדות מנוסים ומקצועיים, חדרי לידה מפנקים וחדישים ויחס חם ואכפתי במחלקת יולדות.

במעייני הישועה מעניקים גם בתקופה זו 3 לילות מלאים אחרי הלידה במחלקת יולדות המצטיינת בנוחות מקסימאלית ובאבזור ברמה מלונאית.

מידי שנה מטפלים במרכז הרפואי מעיני הישועה באהבה ומקצועיות בלמעלה מ-12,000 תינוקות במחלקת הילודים והפגייה.

במעייני הישועה מדגישים מספר הנחיות חשובות למלווים: על המלווה לחבוש מסכת פה-אף במשך כל שהותו בבית החולים, לשהות ליד המטופלת ולא להסתובב בשטח בית החולים.

פרופ' יוסף לסינג מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי מעיני הישועה אמר "בית החולים חזר לשגרה בטוחה על פי כל הכללים וההנחיות של משרד הבריאות. אצלנוכל המטופלות שוותומקבלות יחס חם ואוהב, אנו מזמינים את היולדות להגיע וליהנות מחוויית לידה בטוחה ומפנקת".