ח"כ אלי אבידר: "נתניהו רצה שהקורונה תתפשט"ערוץ כנסת

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) תקף היום (רביעי) במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי נתניהו רצה בהתפשטות נגיף הקורונה.

אבידר מנה שורת צעדים שלדבריו נתניהו עשה כדי לאפשר לקורונה להתפשט בישראל, "נתניהו במשך שבועות איפשר למטוסים שהגיעו ממרכזי ההדבקה בניו יורק לנחות בישראל ללא בדיקה וללא בידוד.

''בטלוויזיה הוא לימד אותנו איך לנגב נזלת ומהו מרחב הסכנה של כל אפצ'י, ובפועל נתן לחולי קורונה שהגיעו מניו יורק להדביק את משפחותיהם".

''נתניהו פגע בעדה החרדית, האיש שיודע להגיע לכל אדמו"ר ולכל רב חשוב, נתן לחרדים להדביק ולהידבק. הוא לא אכף את תקנות משרד הבריאות, ואפילו הצליח להוציא את יעקב ליצמן משלוותו כשקרא להטיל סגר בבני ברק".

עוד טען אבידר כי ''נתניהו מנע ביצוע בדיקות קורונה מאסיביות בציבור, הוא הצהיר על עשרות אלפי בדיקות ביום ובפועל הוא מנע מצה"ל לבצע מבצע בדיקות לאומי בכוונה. כי נתניהו רצה שהקורונה תתפשט ולא להפך".

''נתניהו השבית את המשק כדי ליצור תודעת משבר קיומי והרס את פרנסתם של 2.5 מיליון אזרחים. הוא יודע שלבעיה הכלכלית אין לו פיתרון כדי למנוע את המחאה הוא דוהר מהיום הראשון לקורונה ומכניס את המשטרה והשב"כ לטלפונים. מתקין עשרות תקנות לשעת חירום ודוחף חוקים שישליטו כאן דיקטטורה".