לחשב מסלול מחדש: 20 תצוגות אופנה ביום אחד

במקום שבוע אופנה בן חמישה ימים, מעצבי האופנה הישראלים מרימים את הראש ביום של תצוגות.

חלי בן שחר , י"ב בסיון תש"פ

תצוגת שי שלום
תצוגת שי שלום
צילום: גיל חיון

שבוע האופנה תל אביב התבטל בעקבות משבר הקורונה והותיר בעלטה את מעצבי האופנה שהיו אמורים לקחת חלק ביחד עם שאר העוסקים במלאכה לרבות דוגמנים, מאפרים, עיתונאים, נותני חסויות ועוד.

כעת אחרי שהגל הראשון מאחורינו ורגע לפני גל שני פוטנציאלי, מכון הייצוא ביחד עם התאחדות התעשיינים חברו למוטי רייפ, יזם ומפיק 'שבוע האופנה תל אביב' והרימו ביום אחד עשרים תצוגות אופנה למעצבים ישראלים מובילים.

תצוגת CB FASHION
צילום: גיל חיון

תוכן ויזואלי הוא הלב של השיווק, כלי עבודה שמאפשר לעסקים לקדם את עצמם בדיגיטל. בנק תמונות איכותי הוא רב גוני, כזה שמשקף את היקף הפעילות של העסק.

כאשר מדובר באופנה, מעבר לקטלוג מהוקצע, תצוגת אופנה בליווי פרזנטוריות רבות מעביר חוויה אחרת, עוצמתית ורב מימדית אשר מחזקת את המותג.

על כן, חשיבותו של יום כזה בעבור המעצבים. בעולם שעובר בעל כורחו לדיגיטל, עדיין אפשר לשמר את התהודה בעבור לקוח הקצה.

תצוגת שי שלום
צילום: גיל חיון