גרמניה מממנת ארגוני תעמולה ישראלים המכשירים את רצח היהודי הבאאם תרצו

פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות הפיץ הבוקר (ד') סרטון בגרמנית הפונה לשר החוץ הגרמני הייקו מאס המגיע לביקור בזק בישראל, במטרה למנוע את החלת הריבונות הישראלית ביו"ש.

המשפחות השכולות ותנועת ''אם תרצו'' מבקשים משר החוץ הגרמני שממשלתו תפסיק לממן ארגוני שמאל ישראלים המגנים על מחבלים ובני משפחותיהם בבתי משפט, פוגעים בריבונותה של מדינת ישראל ומכפישים את חיילי צה"ל.

בסרטון שהופץ בגרמנית ומטרתו להשפיע על דעת הקהל בגרמניה, פנו המשפחות השכולות לעם הגרמני ותהו האם הם יודעים שכספי המיסים שלהם לא תורמים לשלום בין הישראלים לפלסטינים אלא מגיעים לארגונים שרק מחריפים את הקונפליקט ואת שפיכות דמם של היהודים.

על פי נתוני אגף המחקר של תנטעת "אם תרצו" בין השנים 2012-2019 ממשלת גרמניה שילמה 70,605,384 שקלים לארגוני דה לגיטימציה קשים המתפרנסים מהסכסוך, פוגעים בחיילי צה"ל ומממנים בין השאר הגנה משפטית בבתי משפט למחבלים שרצחו ישראליים.

נוסף על כך, לקראת פגישת שר החוץ אשכנזי עם מקבילו הגרמני היום, צפויה מחאה של המשפחות השכולות מחוץ למשרד החוץ.

הרצל ומירב חג'אג', הוריה של סגן שיר הי''ד שנרצחה בפיגוע דריסה, אמרו "הגיע הזמן שלאחר 70 שנה מאז השואה גרמניה תפסיק לממן פה את רצח היהודים הבא. היא מסייעת דה פקטו לרצח יהודים גם בימים אלה. אנו קוראים לשר החוץ אשכנזי לבקש הבהרות ממקבילו הגרמני. תמו הימים בהם יהודים נשחטים".

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שמובילה את המאבק במעורבות הממשלות הזרות בנעשה בישראל, אמר כי "ממשלת גרמניה חצתה את הגבול הלגיטימי המתקיים בין מדינות דמוקרטיות ועל ראש ממשלת ישראל להעמידה במקום. לא רק שגרמניה מממנת ארגוני שמאל קיצוני ישראליים במיליוני אירו בשנה, כולל ארגונים המגנים על מחבלים וארגונים הפועלים בעולם נגד המדינה, כעת ארגוני התעמולה שהיא מממנת בתוכנו, גם מובילים את המאבק הפוליטי נגד החלת הריבונות הישראלית בשטחי יו"ש ובקעת הירדן.

''מדובר בחתרנות מדינית מובהקת ואסור לשום מדינה מתוקנת לקבל כזה דבר. מדינת ישראל אינה רפובליקת בננות. היא אחת המדינות הנאורות, החופשיות והדמוקרטיות ביותר בעולם היום ועל ממשלת גרמניה לכבד זאת", הוסיף פלג.