מפגן גלישה להחזרת הבנים

המטה החברתי להשבת הבנים, שפועל מזה כ-10 חודשים, פתח את סדרת האירועים ביום שני בשבוע שעבר במיצג מיוחד - 'חלל שקוף' - שיצר חברו לצוות של הדר, האמן דורון תורג'מן, והוצב בכיכר הבימה בתל אביב.

במהלך השבוע תלו חברי המטה ברחבי הארץ שלטים עם הכיתוב: "למה הם לא פה?" וביום חמישי בבוקר נפגשו עם שר הביטחון בני גנץ שהביע תמיכתו בפעילות המטה וחיזק את ידי החברים להמשך הפעילות.

במהלך השבוע החולף ערכו במטה שורה של פעילויות להגברת התהודה של הנושא, ובמהלך השבוע הבא צפוי המטה להעתיק את אוהל "אחים לנשק" לכיכר הבימה בתל אביב.

ראש המטה החברתי להשבת הבנים, סרן (מיל.) מור חאייק: "יש לנו חובה מוסרית לא להפסיק עד שנחזיר את הבנים הביתה, בגלל זה אנחנו פה היום. זה חשוב שאנחנו זוכרים ומזכירים את הבנים בכל הזדמנות, אפילו כשאנחנו בים או גולשים. תודה לכל הגולשות והגולשים שהגיעו לתמוך במטרה החשובה שלנו, להכות גלים ולהזכיר, יחד, למקבלי ההחלטות שעכשיו זה הזמן".

אחיו התאום של סגן הדר גולדין ז"ל, צור גולדין, אמר לקהל בפתח המפגן: "אנחנו נמצאים בעידן שבו יש אנשים שחושבים פעמיים אם להחזיר חיילים משדה הקרב. אני רוצה להגיד לכם היום כקבוצה של אנשים מפוקחים שאיכפת לה – לעולם אל תפחדו לצאת החוצה ולהילחם על הרעות, הילדים שלנו, האזרחים שלנו, אחים שלנו – אין מאבק יותר צודק. ישראל לא צריכה לפחד מארגוני טרור ולהתנהג באופן תבוסתני".