מפריע לכל האזור?
מפריע לכל האזור?צילום: iStock

בשבוע האחרון לתושבי סן פרנסיסקו אין מנוחה, וזה אפילו לא קשור לקורונה. שיפוץ גשר שער הזהב המפורסם גרם לגשר "להשמיע" קולות חורקים במיוחד שמצליחים להוציא את תושבי העיר מדעתם.

ביום שישי שעבר נפתח שביל מיוחד לאופנוענים בגשר שער הזהב בסן פרנסיסקו, אבל רוב התגובות על השיפוץ לא היו קשורות לאופנועים. אזרחים זועמים התלוננו לעירייה על רעשים מוזרים שהגשר התחיל לעשות בעקבות השיפוץ שלא נותנים להם מנוחה. ה"שיר" של הגשר משתנה מקולות המהומים עדינים בחלק מרחבי העיר ועד לחריקות צורמות על הגשר עצמו.

בעקבות התלונות, הגיב פאולו מנהל הבנייה כי "קולות המוזיקה החדשים של הגשר ידועים והם תופעה בלתי נמנעת". לדבריו, הרוח החזקה שנושבת דרך האזור המשופץ גורמת לגשר "לנגן", וכי הדברים היו ידועים גם תוך כדי תכנון הבנייה ולכן הוא לא רואה בכך כל בעיה.

התושבים עצמם פחות התרשמו מההסברים של פאולו וטענו שהמצב הנוכחי בלתי נסבל. לדבריהם, הקולות הבלתי נפסקים מפריעים לא רק לנוסעים על הגשר אלא גם לכל רחבי העיר ועלולים להוציא אותם מדעתם. בסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות אפשר לשמוע את הגשר גם קילומטרים מהעיר, גם שבמרחק כזה הוא נשמע לדבריהם כמו "ענק כתום ששורק במשרוקית".

למרות התלונות הרבות, בינתיים אין כל כוונה לשנות את המצב הקיים וייתכן שתושבי העיר ייאלצו להתרגל לחיות בצל המנגינה של הגשר במשך כל שעות היום.

אז בפעם הבאה שאתם סובלים מהרוח המייללת, תזכרו שיש גם מי שסובל מקולות הרבה יותר גרועים.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!