טלי פרידמן
טלי פרידמןצילום: חזקי ברוך

בעקבות הטרדות ואיומים שלטענתה החלו לפני מספר שבועות נגדה, הן במפגשים אקראיים ברחוב והן באמצעות הודעות, הגישה יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, תלונה במשטרת ישראל על הטרדות ואיומים.

"במהלך השבועות האחרונים קיבלתי לטלפון האישי שלי הודעות וואטסאפ ושיחות מאנשים שהציגו עצמם כתושבי נחלאות והפנו אליי אש, בשיח קשה, לא נעים ואף באיומים על כך שחיי וחיי ילדיי יהיו בקרוב מלאי שתן וצואה, וכי יחלו בהפגנות ומוסיקה רועשת מתחת לבית מגורי. גם בפייסבוק נכתבו דברים שנאלצתי למחוק ואף לחסום אנשים מסויימים", מספרת פרידמן.

לדבריה, "במהלך פתיחת עיר המדרחובים של ישראל המתינו בסביבתי אנשים שהכירו אותי, וניכר כי חיכו לי כדי להמשיך ולדבר בטון חריף וקיצוני ישירות כלפיי. זה התחיל בנימה קשה מתלהמת ומאשימה, וכאשר ניסיתי להקשיב ולהבין מה הבעיות ואף הצעתי פתרונות וטיפלתי במס׳ בעיות שצצו, לחלקם הגדול הייתה זו הפתעה, ולחלק מצומצם שנראה לי לפחות כי הוסתו כל-כך, עד שחשו מבולבלים ועזבו את המקום".

"חשוב לי לומר שבעיות שצצות הן אתגר לכל איש וציבור, והדרך הראויה והמקצועית ביותר בעיני היא בהידברות ובטח שלא בהסתה. גם בחמישי האחרון חיכו לי מספר תושבים שהטרידו אותי, הלכו אחריי וצילמו, מנגד, לאלו שהציפו בעיות, שוב הצעתי את עזרתי. סמוכה ובטוחה כי התנהגות שפלה הכוללת הערות בוטות ורדודות כלפיי, נובעת מהעובדה שאני אישה. אני מצפה שהמשטרה תפעל לאלתר לחקור כל מי שקשור בנושא כדי להפסיק את ההסתה והטונים החריפים כלפיי ילדיי וכלפיי".

"ברצוני להדגיש כי תביעת השתקה מגוחכת שטרם הגיעה לידיי אך נמצאת בתקשורת, רק מדרבנת אותי ונותנת לי חותמת נוספת שדרכי נכונה ונחושה. מבטיחה לכולכם, אני חזקה ואמשיך לדבר בעשייה עניפה למען הבית השני שלי שוק מחנה יהודה", סיכמה פרידמן.