משטרת ישראל באצטדיון בלומפילד
משטרת ישראל באצטדיון בלומפילדצילום: דוברות המשטרה

טוב שנזכרו. אחרי שלא אכפו את הנחיות והגבלות משרד הבריאות ואיפשרו לקהל אוהדים להתקהל ללא מפריע, התרשלו בתפקידם כשלא מנעו כניסתם אוהדים למשחקים ומנעו רק מקהל אוהדים אחד לקיים צפיה משותפת במשחק כדורגל על גבי מסכי ענק, משטרת ישראל מפשלת שוב.

יומיים לפני משחק הדרבי התל אביבי שיתקיים ללא קהל באצטדיון בלומפילד במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, הודיעה היום (חמישי) משטרת ישראל כי עצרה והרחיקה 9 חשודים, אוהדי שתי הקבוצות.

הסיבה למעצרם של האוהדים הינה קטטה אלימה שהיו שותפים לה לפני 4 חודשים בתחנת הדלק בדרך בן צבי שבתל אביב.

היה זה ב-24 בפברואר השנה, כשרגע לפני משחק הדרבי התל אביבי, החלה בתחנת הדלק שבעיר קטטה אלימה בין שני מחנות האוהדים היריבים. בקטטה האלימה היו מעורבים מספר רב של אנשים, ובמהלכה הושלכו חפצים ונגרם נזק אך במשטרת ישראל לא מיהרו לחקור את העניין ולעצור את המעורבים.

במשטרה אמרו כי מעצרם התאפשר לאחר חקירה ולאור החומרים הויזואלים שהתקבלו והתעכב בשל מגבלות הקורונה, אך לא רק שאלה נעצרו ארבעה חודשים אחרי אותה קטטה, אלא שגם הורחקו למשך 60 יום ממגרשי הכדורגל, כאשר המשחקים בכלל מתקיימים ללא קהל בשל אותו נגיף הקורונה.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תאפשר לכל אוהד ספורט באשר הוא להינות מחווית כדורגל ולאהוד את קבוצתו בכל מקום אך לא תאפשר כל גילויי התנהגות אלימה שתהווה סיכון לחיי אדם ולציבור כולו".