שיעורים בישיבה
שיעורים בישיבהיח"צ ישיבת ההסדר צפת

את ישיבת ההסדר בצפת נדמה שאין צורך להציג. 'קדושה', 'חיות', 'שכינה וגאולה' הן לא מילים גבוהות בשיח הישיבה, אלא חלק אמיתי ממשי מסדר היום שלה, בניגון, בצליל חי של לימוד תורה, בעוצמה וברוח.

בימים אלו, מתמודדת ישיבת ההסדר עם משבר הקורונה שהסב לה נזק כלכלי כבד מאוד.

הצטרפו עכשיו לשעות האחרונות של הקמפיין. כל תרומה חשובה!

"היום יותר מתמיד", אומר הרב אייל יעקובוביץ' ראש הישיבה, "אנחנו צריכים אתכם איתנו. לצערנו, נאלצנו להצטמצם משמעותית באופנים רבים בישיבה, והדבר מקשה על תלמידינו היקרים ללמוד תורה בנחת וברוחב דעת ולב.

''לימוד התורה וחינוך הבחורים הם בראש מעייננו. אנו זקוקים לסיוע שלכם, דווקא עכשיו, כדי לצלוח את ההשלכות הכלכליות של התקופה הזו וכדי שנוכל לבצע מהלכים חיוניים לטובת התלמידים כמו הרחבת הצוות החינוכי שיעניק יחס אישי וליווי רוחני לימודי הולם לכל תלמיד. הצטרפו אלינו וסייעו לנו לחזק את לב התורה בצפת ולהמשיך להאיר בעוצמה את אור הגאולה הייחודי של הישיבה", מוסיף הרב יעקובוביץ'.

הרב יורם רוזנבאום, ראש הישיבה התיכונית אמי"ת צפת, מדגיש אף הוא את משמעות הסיוע לישיבת ההסדר: "ישיבת ההסדר היא סוג של שורש, ויש לה גזע וענפים רבים, אחד מהם הוא הישיבה התיכונית שלנו. תלמידינו נהנים ומתגדלים מהקשר האמיץ והמחזק שיש בינינו. הם עבורנו כמו אבא רוחני. כל מי שתורם לישיבת ההסדר בצפת, שידע שלא רק מרים קרנה של תורה, אלא אף תורם לכל המפעלים החינוכיים החשובים כאן בצפת".

היו שותפים בחיזוק לב התורה בצפת, בעזרתכם נעבור את המשבר בהצלחה.

הצטרפו עכשיו לשעות האחרונות של הקמפיין. כל תרומה חשובה!