יהודה חיים ושיר כמיסה במסיבת ההודיה
יהודה חיים ושיר כמיסה במסיבת ההודיהצילום: דוברות מד"א

בחודש אוקטובר האחרון, כשחצתה את הכביש בצפת - נפגעה שיר כמיסה, תושבת דלתון, בתאונת דרכים ופונתה לבית החולים עם חבלות ראש וגפיים, במצב קשה.

אחותה משי, שהייתה עמה בתאונה, נפגעה גם היא באורח קל. אל המקום הגיע כחלק מצוות מד"א יהודה חיים, חובש בכיר בארגון, אשר העניק טיפול רפואי בשטח והציל את חייה של שיר.

שיר פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים להמשך טיפול ובדיקות, ובהמשך עברה להליך שיקום ארוך.

לאחר התאונה, גילה במפתיע יהודה החובש כי אחותה של שיר משי, שגם בה הוא טיפל בתאונה, היה המטפלת בגן בו לומדת בתו. בנוסף, גילו בני המשפחה כי הם מתגוררים במושב הסמוך ליהודה, וכך הפך הקשר לאישי וחזק.

מאז נשארה המשפחה בקשר רציף ומחבק עם יהודה, והשבוע – לאחר סיום האשפוז של שיר, נערכה מסיבת הודיה מיוחדת לכבודה, במסגרתה הודו בני המשפחה ליהודה ולצוות מד"א והתרגשו לארח אותו.

על מסיבת ההודיה והקשר עם יהודה, אמרה שיר בהתרגשות: "אני בקשר עם יהודה עד היום. במסיבת ההודיה הקראתי דברי תורה וברכת הגומל. הודנו למד"א ובאופן אישי ליהודה, שהציל את חיי והעניק לי טיפול מהיר ומקצועי ובזכותו אני כאן".

יהודה סיפר: "זה סיפוק ענק מהעבודה. לא בכל יום נוצר קשר כזה עם מטופל לאחר השחרור ולא בכל יום אני מקבל הזמנה למסיבת הודיה. אני בקשר עם שיר והמשפחה עד היום, ואני פוגש את אחותה פעמיים ביום – כשהיא מטפלת בביתי. הקשר חזק וקרוב ואני שמח מאוד שהצלחתי לסייע ולטפל בה".

ישראל ורחל, הוריה של שיר, אמרו: "אנחנו מודים לצוות מד"א מכל הלב, שבזכות הטיפול המהיר והמקצועי – חייה של שיר ניצלו. אנחנו מוקירים תודה ענקית ליהודה שבזכותו שיר חזרה לעצמה".