מתחילים
מתחיליםצילום: 252

המיזם החברתי 'פרויקט 252' הושק אמש (רביעי) לאחר חודשים של תכנון וחשיבה.

המיזם מאפשר לכל אחד לקבל כלים שבעזרתם יוכל להגיע הרבה יותר מהר לחופה.

הפרויקט יכלול הדרכות שבועיות ב'זום' עם מיטב המומחים בתחומי הזוגיות וההכנה לחתונה. בין המרצים השותפים בפרויקט: שירת מלאך, אהובה צוקרמן, ד"ר ציפי ריין, ד"ר חנה קטן, עידית שלו, יצחק מנדלבאום, מאיר שרפר, שמואל מינקוב, מיכל וולשטיין, אהרון דרמון, הרב יוני לביא ועוד.

"מדובר בבשורה אמיתית", אומר צוריאל גביזון, יזם הפרויקט. "עד עכשיו, מי שהלך לאימון או קורסים היה צריך להיחשף ולשלם אלפי שקלים כדי לקבל את הכלים שאנחנו נותנים פה בעלות סמלית בלבד.

"הצלחנו לאסוף את מיטב המרצים בתחום. כל אחד מהם יתמקד על נושא אחר. מיפינו את כל הנושאים החשובים באמת כדי להצליח להקים בית, ופירקנו אותם להדרכות. בכל שבוע תהיה הדרכה, ההדרכה גם תתועד וההקלטה תישלח לאחר מכן לכל המשתתפים. יש גם קבוצת וואצפ של 'הכה את המומחה', ועוד הרבה הפתעות".

במהלך המשדר שוחחנו גם עם הפסיכולוגית וראש מכון המשפחה במכללת אורות, ד"ר ציפי ריין, שאמרה כי "הדרך לזוגיות הרבה יותר קלה מכפי שנהוג לחשוב. פשוט צריך את המפתחות הנכונים. איך להפוך דייטים סתמיים לקשר, ולא לחתוך רק בגלל שלא מתקדם".

היועצת הזוגיות מיכל וולשטיין, עלתה גם היא למשדר: "לימוד לקראת נישואין הוא קריטי. לפעמים רק מטיפ אחד או עקרון אחד שלומדים - אפשר להגיע לחופה. אני רואה הרבה מאוד רווקות שמגיעות אלי בגיל מאוחר, רק כי לא קיבלו הדרכה איך לגשת לנושא הזה".

מאז החשיפה אמש הצטרפו לפרויקט רווקים ורווקות רבים, במסגרת מבצע השקה מיוחד של 49 ש"ח בלבד למנוי חודשי מתחדש (במקום 89), ללא התחייבות. המבצע בתוקף עד מוצאי שבת. לפרטים נוספים והרשמה - לחצו כאן.