coronavirus
coronavirusiStock

ארגון הבריאות העולמי דיווח הלילה (שני) על שיא חדש במספר הנדבקים בקורונה בתוך 24 שעות - 183,020 בני אדם ברחבי העולם נדבקו בנגיף ביממה האחרונה.

רוב הנדבקים ביממה החולפת מתגוררים באמריקה הצפונית והדרומית, בהן נרשמו 116 אלף מקרי הידבקויות חדשים. על פי הארגון, מספר מקרי ההידבקויות העולמיים הכולל עומד כיום על יותר מ-8.7 מיליון.מספר מקרי המוות מקורונה בעולם הוא למעלה מ-461,000.

בארצות הברית מתו ביממה החולפת 350 בני אדם כתוצאה מהידבקות בקורונה. בסך הכול מתו מקורונה בארצות הברית 119,959 בני אדם., ונדבקו עד כה כשני מיליון ו-288 אלף בני אדם.

בבייג'ינג, רשות הבריאות העירונית דיווחה על תשעה מקרים חדשים של תחלואה בקורונה ביממה האחרונה, לעומת 22 מקרים יום קודם לכן.

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, יודיע היום על שורה של הקלות במסגרת הניסיון לשוב לשגרת קורונה. העיתון סאנדי טלגרף, דיווח כי ג'ונסון יודיע כי אין עוד צורך בריחוק חברתי של שני מטרים וכי מרחק של מטר אחד מאדם לאדם מספיק בתנאי ששני האנשים עוטים מסכות.

אתמול נרשם מספר הנדבקים הנמוך ביותר בבריטניה מאז הוטל הסגר על בריטניה לפני כשלושה חודשים. ביממה החולפת מתו מהנגיף 43 בני אדם, מספר המתים הכולל במדינה - 42,632 בני אדם.