פרי טעים- ריח מזעזע
פרי טעים- ריח מזעזעצילום: iStock

הוא אמנם זכה לכינוי "מלך הפירות", אבל עדיין לא מומלץ להיות ליד הדוריאן. הריח הייחודי והמזעזע של הפרי גרם לפני מספר ימים לפאניקה בסניף דואר גרמני ואף שלח כמה עובדים לאשפוז.

הכל התחיל כאשר ריח מזעזע במיוחד התפשט בסניף הדואר בעיר שוואינפורט בגרמניה. העובדים, שהתחילו לחשוש שמדובר במעטפת נפץ או בחבילה מסוכנת, מיהרו להזעיק את המשטרה ואת כוחות ההצלה שהגיעו במהרה.

כוחות ההצלה הגיעו במהירות וטיפלו ב12 עובדים שנפגעו מהריח בסניף ואף שלחו שישה עובדים נוספים לטיפול בבית החולים. לאחר שהכבאים פינו את סניף הדואר מאנשים, הם גילו לתדהמתם שהגורם לריח הנורא היה לא יותר מאשר משלוח של פרי הדוריאן שהעביר אזרח תאילנדי לחברו בגרמניה. במידה וחששתם- לאחר שהחבילה הייחודית נבדקה מכל חשש, היא נשלחה לבסוף ליעדה לחבר הגרמני חובב הדוריאנים.

למרות שפרי הדוריאן נחשב כטעים במיוחד, במקומות ציבוריים רבים, כמו בתי מלון או אפילו רכבות, נאסר להכניס אותו בגלל הריח החזק שלו. הריח המסריח של הפרי התאילנדי התפרסם אף יותר כאשר החליטו להכניס אותו למוזיאון "המאכלים המגעילים בעולם" בשוודיה- שם הוא מוצג תחת זכוכית עבה שמגינה על המבקרים מהריח.

שלטי אזהרה בבתי מלון וקנסות
שלטי אזהרה בבתי מלון וקנסותצילום: iStock

מקרה דומה קרה גם בארץ שנה שעברה, כאשר אדם שהגיע מהודו העדיף להשאיר תיק המכיל את הדוריאן באולם הנוסעים בנתב"ג. הריח הנורא שהעלה התיק גרם לבסוף לסילוקו מנתב"ג ואף להשמדת הפרי לאחר מכן.

אז בפעם הבאה שמישהו מציע לכם לאכול דוריאן- מומלץ לפתוח את הפרי הרחק מכל מקום ציבורי.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!