כך מגיע משרד החוץ ל-100 מיליון צופים בחודש

משרד החוץ הישראלי אירח כנס בינלאומי וירטואלי ובו הציגו הדיפלומטים הישגים הכוללים הפעלת למעלה מ-800 חשבונות ברשתות החברתיות.

ניצן קידר , ב' בתמוז תש"פ

פייסבוק
פייסבוק
צילום: iStock

במשרד החוץ התקיים ביומיים האחרונים כנס בינלאומי ווירטואלי בנושא דיפלומטיה דיגיטלית בתקופת הקורונה.

הכנס אורגן על ידי המחלקה לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד, ולקחו בו חלק מעל 150 משתתפים, בהם נציגים של 28 משרדי חוץ מהעולם, חוקרים בכירים באקדמיה, נציגי רשת 'טוויטר 'וארגונים בינלאומיים נוספים העוסקים בדיפלומטיה דיגיטלית.

במהלך הכנס הציגו אנשי משרד החוץ הישראלי את פעילות משרד החוץ בתקופת הקורונה, בערוצי הרשתות החברתיות, הן בהיבטים הקונסולריים של הבאת אזרחים ישראלים הביתה, והן את המאמצים להבאת ציוד רפואי חיוני.

נציגת חברת 'טוויטר' דיברה על המאבק בשיח שנאה ברשת אותו מבצעת החברה, בין השאר על רקע משבר הקורונה.

משרד החוץ הישראלי מדורג מדי שנה בקבוצה מצומצמת של משרדי חוץ מובילים בתחום הדיגיטלי.

המחלקה לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד מפעילה את מערך הרשתות הרשמי הגדול בישראל, הפעיל בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם ויו-טיוב. המערך כולל מעל 800 חשבונות ב 50 שפות, ותכניו מגיעים ל-100 מיליון איש בחודש.