בחן את עצמך
בחן את עצמךיח"צ

עוד רגע חופשת הקיץ כבר כאן. ושוב- הרבה זמן פנוי. אחרי שעברנו את תקופת הבידוד בקורונה בבית, עם מעט אנשים סביבנו אבל עם המון שעות מסך, זה הזמן לבדוק האם למדנו משהו, האם אנחנו באמת מכירים את המרחב הדיגיטלי בו אנו וילדינו נמצאים?

לא משנה אם אנחנו הורים, מורים או תלמידים, החופש הגדול הוא אתגר רציני במיוחד. מתי משכימים את הילדים? איך מייצרים סדר יום משמעותי? כמה אנרגיות להשקיע במאבק היומיומי בעצלות המזדחלת? ושאלת השאלות: מה עם המסכים? כמה להגביל? לאיזה תכנים? האם יש לנו כח למלחמת ההתשה הזו? אולי לוותר?

אבל רגע לפני שאנחנו עסוקים במסגרות ובגבולות האם אנחנו בכלל יודעים מה הילדים שלנו עושים במסכים? האם אנחנו באמת מעודכנים בתכנים שמציפים את הרשת? מהם הרגלי הצפייה של הילדים שלנו? במה הם משחקים? מה קורה שם במרחב הדיגיטלי?

קחו לכם 90 שניות ובואו תבחנו את עצמכם עד כמה אתם מכירים את המרחב הכי דינאמי, רוחש ומתחדש שקיים בעולם.

מי אתם דינזאורים ארכאיים עם נוקיה דור 1? או חיות רשת מחוברות ומעודכנות? קדימה צאו לדרך...

בחן את עצמך

התאכזבתם מהתוצאה? כנראה שיש לכם עוד מה ללמוד...

אנשי חינוך והורים- אתם חייבים להיות שם! תפקידכם להיות מבוגרים משמעותיים לילדים שלכם. בדיוק בשביל זה, מכון באר אמונה משיק תוכנית חדשה ופורצת דרך להכשרת מנהיגים חינוכיים במרחב הדיגיטלי.

רוצים להתכונן לקיץ הקרוב ולבדוק עד כמה האצבע שלכם נמצאת על הדופק הדיגיטלי של הדור הצעיר? צאו לדרך.

היום זה כבר ברור, המרחב הדיגיטלי תופס נפח גדול מחיינו ומחיי ילדינו ותלמידנו. הוא לא רק איום, הוא גם בשורה גדולה והוא מחייב היכרות נרחבת ולמידה מעמיקה! אפשר לנהל, להנהיג ולחנך בתוך המרחב הווירטואלי במקום להתנהל לתוכו ולהסתחרר בחוסר אונים.

התכנית להכשרת מנהיגים חינוכיים במרחב הדיגיטלי מכשירה מובילי חינוך ומשמעות בתחום המדיה ומבקשת להצמיח אנשי חינוך בעלי היכרות עמוקה עם המרחב הדיגיטלי ואתגריו.לפרטים נוספים על התוכנית לחצו כאן