בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהוצילום: ללא

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד צבי סבג, בן 57 מאשקלון, בגין איומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ובנם יאיר נתניהו.

על פי כתב האישום, ב- 4.11.2019 יצר הנאשם חשבון משתמש בפייסבוק בשם "צביקה סבג". הנאשם הצמיד תמונת פרופיל לחשבון שיצר- ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו.

תחת הקטגוריה "אודות" בעמוד הפרופיל בחשבון הנאשם כתב הנאשם: "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". בהמשך אותו יום, בשעה שאינה ידועה במדויק, פרסם הנאשם בחשבון הפייסבוק את המלל הבא: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו. תודה".

הנאשם פרסם את המלל הבא בחשבון הפייסבוק: "וואלה החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון.

''על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה, "וסוף", סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור ... כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם", כתב הנאשם.