לחם
לחםצילום: ISTOCK

רשת המרכולים "ויקטורי" מתנצלת על הפגיעה ברגשות הציבור החרדי, לאחר שהחליטה לאסור על חרדים ליהנות ממבצע ''לחם בשקל''.

''מודה ועוזב ירוחם", נכתב בהודעת הרשת. ''רשת ויקטורי מבקשת להבהיר כי היא מקפידה על שיח מכבד ומכובד ודואגת לכלל האוכלוסיות מחב"ד ועד הטבעונים, מצה"ל ועד לאלו שקשה להם. אין טעם בלקחת דברים שנאמרו שלא לצורך ולהפוך אותם לשיח מפריד ומפצל שהרי הרשת, עובדיה וצרכניה מורכבים מכל אוכלוסיות מדינת ישראל המיוחדת כל כך בגלל המרקם האנושי החי בה.

''הרשת מעסיקה ומשרתת את כולם חרדים, ערבים, דתיים וכאלו שלא בכל רחבי המדינה. אם לא הובן עד כה, הרשת קיבלה אחריות מלאה על הדברים ומביעה את התנצלותה הכנה. אנו, אוהבים את כולם ומצטערים על כל פגיעה במגזר שלם. זאת לא דרכנו! סליחה ומחילה", לשון ההודעה.

אתמול, כאמור, פרסמה ''ויקטורי'' הנחיות למבצע לחם או חלה לשבת בשקל. הרשת הודיעה כי אין אישור מכירה לילדים. הסיבה שנכתבה בהודעת התפוצה: "החרדים ישלחו גדודי ילדים, לא מאושר".

"קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו", סיפר לחדשות 12 עובד באחד מסניפי הרשת שביקש שלא להיחשף. "זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו".

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי אמר אתמול: "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד. עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה".