אוהדי סכנין (ארכיון)
אוהדי סכנין (ארכיון)פלאש 90

הם מפחדים? למרות העליה הגדולה במספר הנדבקים ברחבי הארץ בימים האחרונים, למרות שמקרי ההדבקה הגיעו גם לכדורגל הישראלי כשאוהד מכבי ת"א חולה קורונה נכח בסמוך לאצטדיון בלומפילד בזמן משחק ונהג אוטובוס קבוצת בני לוד התגלה כחולה מאומת והכניס את המועדון כולו לבידוד, קבוצת בני סכנין ספגה עונש כספי בלבד על הפרת הנחיות בוטה במיוחד.

היה זה אמש כאשר כאשר עשרות אוהדי סכנין פרצו לתוך תחומי המגרש הביתי וחגגו עם שחקניהם תוך שהם מתחבקים ורוקדים איתם יחד את הניצחון הגדול על ראשון לציון בתוצאה 0:3 והעובדה שהם קרובים עד מאוד לחזרה לליגת העל לאחר שנה בלבד.

בעוד בסכנין אמרו לאחר המשחק כי בעיר אין אף מקרה קורונה וכי מדובר בשגגה בלבד, במשטרת ישראל אמרו כי השחקנים עצמם הם שפתחו את השער עבור האוהדים ואיפשרו למעשה את כניסתם של אלה.

עם זאת, במנהלת הליגות בכדורגל שהתריעו לא פעם ולא פעמיים על כך שהפרת ההנחיות וההגבלות תיצור מצב של ביטול העונה וסגירת ענף הכדורגל, לא הטילו עונשים כבדים על סכנין כאשר החליטו לקנוס את הקבוצה מהמגזר הערבי ב-30 אלף שקלים שיופחתו מהמענק המגיע להם ויעברו כתרומה למוסד רפואי בצפון הארץ המטפל בחולי קורונה.

במנהלת אמנם ציינו כי "הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע התקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה", אך בכל הקשור לעונש ידם הייתה רפויה לחלוטין.

ממשטרת ישראל נמסר כי "45 דוחות נרשמו במקום בגין אי חבישת מסיכה, ו-2 אוהדים נוספים נעצרו, אחד בגין התנהגות המסכנת את שלום הציבור והאחר בגין איומים. הבוקר תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של שלושת החשודים".