בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיעו היום (ו') לסיכום על דחיית הדיון בהטבות לראש הממשלה החלופי שתוכנן ליום ראשון הקרוב.

ההחלטה הזו התקבלה בצל ביקורת ציבורית נוקבת על ההטבות הצפויות ועל הטבות המס שקיבל נתניהו בשבוע האחרון בהיקף של מאות אלפי שקלים.

מלשכתו של גפני נמסר כי "עקב העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה והטיפול המאסיבי בהתפרצות המחלה, הוחלט בתיאום עם לשכת ראש הממשלה לדחות את הישיבה שתוכננה ליום ראשון למועד אחר".

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן כתב הבוקר כי "בזמן שנתניהו וגנץ נלחמו על הטבות לעצמם ורקמו דילים כאלו ואחרים, עשרות אלפי עסקים קטנים ממשיכים להילחם על חייהם, נהגי ההסעים בסכנת קריסה שתכניס אלפים למעגל האבטלה, האומנים כנראה שיצטרכו לעשות הסבת מקצוע, זכאותם של מאות אלפים לדמי אבטלה, שישארו ללא הכנסה כלל, מסתיימת בשבוע הבא וקצב התפשטות נגיף הקורונה תואם לקצב של התדרוכים וההודעות לתקשורת מטעם רה"מ וסביבתו בסוגיה. אבל כל זה לא חשוב. ביום ראשון הקרוב תקיים הממשלה דיון על ההטבות לרה"מ ולרה"מ ספייר. העיקר שלנתניהו המסכן שמרוויח רק 17,000 ש"ח בחודש יחזירו מיסים ולגנץ יהיה 'דיור מוגן'".