חריש
חריששאטרסטוק

בשנים האחרונות חריש גדלה בקצב מסחרר ולמרות משבר הקורונה העיר נמצאת תחת תנופת בנייה וזוגות צעירים ומשפרי דיור רבים עוברים לגור בעיר המודרנית, המקיימת והירוקה.

2020 היא ללא ספק השנה של חריש ויש שפע פרויקטים חדשים הן למגורים והן בפיתוח התשתיות, המסחר, התעסוקה והבילוי.

זוגות צעירים, משפחות ומשפרי דיור – כל אלו ועוד בוחרים לגור בחריש מסיבות מובנות כמו מיקום מנצח, חיי קהילה תומכים כמו פעם, דירות במחירים נוחים ואטרקטיביים, גישה מהירה לעורקי התחבורה הראשיים, פארקים ירוקים ומטופחים, מערכת חינוך חדשנית, שפע אפשרויות לקניות ולבילויים ועוד.

ללא ספק חריש מציעה תנאים אופטימליים לזוגות הצעירים המחפשים חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה, לכן אם גם אתם מעוניינים לגדל ילדים בעיר ירוקה ומודרנית ובאווירה כפרית – חריש היא הבית שלכם.

בשורה לזוגות הצעירים

ישראלים רבים בורחים מהמרכז ומחפשים פתרונות איכותיים למגורים. זוגות צעירים המחפשים כיום היכן לגור מתקשים לקבל החלטה בגלל מחירי הנדל"ן הגבוהים, לכן אין זה פלא שהם בוחרים לעבור לעיר המודרנית והמקיימת. עם זאת, חשוב לציין כי הצעירים בוחרים לרכוש דירות בחריש לא רק בגלל המחירים האטרקטיביים אלא בגלל חיי הקהילה והרצון לקחת חלק פעיל בבניית קהילה מאוחדת ותומכת.

למעשה, חריש מציעה לזוגות הצעירים אפשרות לגדל ילדים כמו בקיבוצים ובמושבים, באווירה ירוקה עם מוסדות חינוך רבים ואיכותיים לכל המגזרים. כבר היום יש בחריש פארקים ענקיים המשתרעים על פני עשרות דונמים, ביניהם פארקים עם מתקני שעשועים ופנאי לילדים ולכל המשפחה ושלל מגרשי ספורט.

כמו כן, התושבים נהנים ממרכזי עבודה שיתופיים, ממרכז מסחרי מודרני עם חנויות מותגים, ממרכזי קניות המפוזרים ברחבי העיר ומשפע חנויות, מסעדות ובתי קפה.

ציונות ב-2020

אמנם חלפו הימים בהם חלוצים ייבשו ביצות כדי לבנות יישוב חדש, אך זוגות צעירים ומשפרי דיור העוברים לגור בחריש זוכים לחוויה ציונית ייחודית ובאפשרותם לעצב את חייהם לעשורים הקרובים. 2020 הוכרזה על ידי כל המומחים כשנה של חריש וזו הזדמנות מצוינת לכולם לגור כמו במושב מודרני ולהשקיע בדירה שמחירה כיום זול.

קניית דירות בחריש מבטיחה לרוכשים השקעה אטרקטיבית במיוחד מאחר וכיום הם יכולים לרכוש את הדירה במחיר זול, ועוד מספר שנים הם יקצרו את הפירות מאחר ושווי הנכס צפוי לעלות באופן משמעותי.

חריש מתאימה לכל הצעירים ומשפרי הדיור שרוצים להבטיח עתיד טוב יותר לעצמם ולילדיהם, ורגע לפני שתחנת הרכבת תיפתח כדאי להשקיע בדירות בחריש ולהצטרף לקהילה החמה והתומכת ההולכת ומתגבשת בין התושבים בשכונות השונות, לדוגמה בשכונת בצוותא.

יתרונות רבים לצעירים הקונים דירות בחריש

צעירים רבים בכל הארץ הבינו בתקופה האחרונה שעליהם לחשב מסלול מחדש מבחינת מגורים ותעסוקה, תוך התייחסות לאורח החיים ולחינוך לילדים. לכן, כאשר הם מחפשים היכן לגור הצעירים בוחרים בחריש בגלל התשתיות המודרניות והתחושה הייחודית של מגורים בעיר ירוקה עם מרחבי טבע וחיי קהילה תוססים.

התושבים הוותיקים יחסית בחריש מעידים כי הם בחרו לגור בעיר החדשה בגלל היתרונות הרבים והמשמעתיים שהיא מציעה, למשל:

  • קרבה לכביש 6 ולכבישים ראשיים נוספים.
  • מחירי הדירות בחריש זולים ואטרקטיביים.
  • הגעה קלה למרכזי התעסוקה בתל אביב, הרצליה, נתניה, רעננה, קיסריה וחיפה.
  • שכונות שיתופיות.
  • חיי קהילה עשירים ותוססים.
  • חוויית מגורים ייחודית.
  • שלל מוסדות חינוך חדשים כולל גנים, בתי ספר, תיכון ומתנ"ס.
  • שפע אירועי תרבות לתושבי העיר.
  • פארקים, מגרשי ספורט וגני שעשועים.
  • מבחר מרכזי קניות ושלל חנויות ברחבי העיר.

אם גם אתם נמנים על ישראלים המחפשים חיי קהילה כדאי גם לכם לקנות דירות בחריש וליהנות מאפשרות לגור עם תושבים רבים כמוכם המעוניינים להקים קהילה תומכת ותוססת ולחיות באווירה כפרית רגועה ומהנה.

לפרטים צור קשר:

התקשרו עכשיו לטלפון: 3933*

לעוד פרטים הכנסו לאתר

מידע חשוב ניתן למצוא כאן