ימים לא פשוטים עוברים על העולם ואף על עולם התורה. מי שתרמו עד היום הון לישיבות כעת נאלצים לחשוב שוב פעם לפני כל תרומה שהם תורמים.

כעת, בישיבת בית אל קוראים לציבור לסייע ולהירתם למאמץ החזקת הישיבה, הכוללת הוצאות גדולות.

הערב (שני) מתקיים בישיבה ערב רתימה והתחזקות לקמפיין ההתרמה שהחל אתמול ויימשך עד יום רביעי.

ראש ישיבת בית אל הרב זלמן מלמד בירך את תורמי הישיבה. "ממרומי הרי בית אל, מהבית הגדול שמגדלים בו תורה גדולה, תורה שלמה, תורה שמאחדת - שלוחה הברכה לכל התורמים והידידים", אמר.

הוא הוסיף, "יתקיים בכם הכתוב 'עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר', ויתקיים בכם הכתוב 'עשר תעשר - עשר בשביל שתתעשר', בחומר וברוח. אשריכם ואשרי חלקיכם".

יעקב כץ (כצל'ה), ממייסדי מוסדות הישיבה בבית אל הצטרף אף הוא וקרא לציבור לתת יד. "אני קורא לכל מוקירי הישיבה ואוהביה לתת יד ביום ההתרמה המיוחד של קריית הישיבה בית אל", אמר. "ישיבת בית אל היא הכתר של המוסדות שזכינו להקים, תחת הנהגתו של מורנו ורבנו הרב זלמן מלמד".

לדבריו, "הכתר של כל המוסדות זה הישיבה הגבוהה, על קרוב ל-400-500 תלמידיה, אברכיה ולומדיה. האחזקה השוטפת גבוהה בצורה נוראה, אנחנו עושים מאמצים לעמוד בכל ההוצאות הגדולות על מנת להעמיד גדולים, תלמידי חכמים, רבנים, דיינים, שישנו את פני ארצנו, יעשו את ארצנו טהורה יותר, קדושה יותר, את מדינתנו מסודרת יותר מבחינה תורנית".

יעקב כץ קורא לתמוך בישיבת בית אלאריה מינקוב

"תלמידי חכמים שיודעים להוקיר ולהעריך את הטוב שה' עושה לנו, במיוחד עם חזרתה של האומה ארצה ובניינה של המדינה", הוסיף. "התלמידים שלנו הופכים להיות השאור שבעיסה, הטובים ביותר, ולכן צריך לתת את כל הכח על מנת לתמוך בהם".

לפרטים נוספים ולתרומות לחצו כאן