אולפן חדשות 13
אולפן חדשות 13צילום: יחצ

עובדים ועובדות יקרים,

הערב נחתם הסכם קיבוצי עם נציגות העובדים וארגון העיתונאים לתהליך ההתייעלות בחברה.

חודשים לא קלים עברו על כולנו בחברת החדשות. חודשים של עבודה מאומצת וקשה לצד ניהול תהליך מורכב של קיצוץ בחברה.

הסיכום שהגענו אליו הערב הוא הסכם לא קל עבור כולנו. החברה תיפרד מעובדים אשר היו ותמיד יהיו חלק מהותי בבנייתה, בביסוסה ובחוזק העיתונאי שלה.

הנהלת חברת החדשות בתמיכתו של מנכ״ל רשת, אבי בן טל, עשתה הכל על מנת לשמור על חוסן ואיתנות גם ביום שאחרי ביצוע תהליך ההתיעלות.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לועד העובדים ולארגון העיתונאים ובאי כוחם שלמרות המחלוקות והקשיים המהותיים בדרך ראו את טובת העובדים לנגד עיניהם ובסופו של יום הצלחנו להגיע יחד להסכם השומר על עתיד החברה

ימים לא פשוטים של פרידות לפנינו, עם תקווה לעתיד טוב יותר לחברה. התקופה הקרובה תהיה מדד לחוזקו של הארגון. אני אומר בצורה ברורה, לא נתפשר על המוצר העיתונאי ועל התוצאות, למרות הקיצוץ.

נהיה חברה עם פחות עובדים, אבל לא נוריד את הראש. נמשיך לעשות את העבודה בכל הכוח- בכישרון, חריצות והרבה שכל. כולנו נתגייס כדי להמשיך ולבסס חברת חדשות חזקה וטובה ולהתמקד במה שאנחנו הכי טובים - עיתונות וטלוויזיה.

ומשהו בנימה אישית - בעוד חודש אסגור שנה ראשונה כמנכ"ל. שנה שבה עברנו כמות אירועים שמספיקה לשתי קדנציות. בכל הרגעים הקשים והמסובכים, והיו הרבה כאלה, הסתכלתי על העבודה שאתם עושים והתמלאתי גאווה. אני מוכן לצאת אתכם לכל מלחמה, גם כשאנחנו צבא קטן.
ויום אחד, כשיהיה טוב יותר, כל אחד מכם יזכור שזה גם בזכותו.

לילה טוב, ישראל.