איתן כהן
איתן כהןצילום: דוברות

איתן כהן נבחר לנהל את הקריה החינוכית דתית "עתיד עמנואל" ע"ש סא"ל עמנואל מורנו בעיר לוד.

כהן, תושב אריאל, בוגר ישיבת ההסדר בעתניאל, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני ביישוב סכסוכים וגישור מטעם אוניברסיטת ת"א ובוגר בית הספר למשחק "החדר" בת"א.

בעבר ניהל את חטיבת הביניים בישיבה למדעים ואומנויות בר-אילן בת"א והוביל אותה להישגים מרשימים בתחום הפדגוגיה המתחדשת. לפני כן ניהל את בית הספר העל יסודי הדתי בכפר הנוער "מקווה ישראל".

איתן כהן מסר: "זוהי זכות גדולה ומחייבת להוביל את בית הספר ע"ש סא"ל עמנואל מורנו ז"ל ואני בטוח שיחד נוכל לצמוח, לגדול ולהוביל את בני הנוער למצוינות לימודית וערכית, כל זאת תוך ראיית צרכיו של כל תלמיד ותלמידה והפיכתם ליחד הגדול מסך חלקיו. שיתוף הפעולה של רשת עתיד יחד עם משרד החינוך ועיריית לוד יהפוך את בית הספר למוקד משיכה עבור כל מי שרוצה להצליח ולהיות בוגר משמעותי בעם ישראל".

הקריה הדתית "עתיד עמנואל" ע"ש סא"ל עמנואל מורנו הי"ד הינו תיכון דתי מקיף שש-שנתי הקולט בנים ובנות. בבית הספר שמים דגש על פיתוח הזהות האמונית והדתית של הנערים והנערות מתוך התאמה לעולמות התוכן של המסורת אותה הביאו מהבית. בבית הספר לומדים תלמידים במגמות לימוד: ביולוגיה, ניהול עסקי וחקלאות.

מ"מ מקום ראש העיר לוד ומחזיק תיק החינוך והביטחון, יוסי הרוש: ''אגף החינוך מאחל למנהל החדש איתן כהן בהצלחה רבה בתפקידו. עתיד עמנואל בית ספר צומח ואנו מאמינים כי יחד עם המנהל החדש איתן בית הספר יהיה מקום שטוב ללמוד בו ויקנה לתלמידיו עתיד מבטיח. תודה רבה לרשת עתיד על שיתוף הפעולה ובהצלחה לכולנו".

מנכ"ל רשת עתיד, אייל קרמר: "אני מברך את איתן כהן על המינוי למנהל "עתיד עמנואל" ע"ש סא"ל עמנואל מורנו בעיר לוד. איתן הינו הדמות הנכונה להוביל ולהצעיד קדימה את דור העתיד של העיר לוד להישגים גבוהים תוך שיתוף פעולה צמוד עם הצוותים המקצועיים ברשת עתיד ועם אגף החינוך בעירייה. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לד"ר ויויאן חפיף דיגמי ולגב' קרן פרידנברג על תרומתן החינוכית והמשמעותית לבית הספר ומאחל להן הצלחה רבה בהמשך".