שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגיםצילום: דוברות בית"ר ירושלים

עדיף מאוחר מלעולם לא. מחזור אחד לפני סיום עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל, השיגה בית"ר ירושלים ניצחון גדול על היריבה המושבעת, הפועל ת"א, באצטדיון הביתי אצטדיון טדי שבבירה.

הירושלמים הגיעו למשחק הערב (מוצאי שבת) כשהם עם הגב אל הקיר. היכולת הרעה שהציגו לכל אורך הפלייאוף ואף לפני כן, הביאה ביום שישי האחרון את האוהדים למחות נגדם ונגד המאמן רוני לוי באימון המסכם שלפני המשחק הביתי הערב. נראה כי מחאה זו היא שהעירה את השחקנים הירושלמים להבין כי הכל תלוי בהם.

וכך זה גם היה נראה על כר הדשא. מה שהחל עם שער מוקדם בדקה החמישית של אורי מגבו, המשיך עם שער בנגיחה של אנטואן קונט המושמץ בדקה ה-25 והסתיים עם שער של שלומי אזולאי המושמץ גם כן בדקה ה-51.

בית"ר נוקמת בהפועל ת"א שהביסה אותה בתחילת משחקי הפלייאוף באותה התוצאה באצטדיונה הביתי, אצטדיון בלומפילד, ועל הדרך משיגה גם באופן סופי ורשמי את הכרטיס לאירופה כשהבטיחה את המקום השלישי בטבלת הליגה.

הפועל ת"א? אחרי שניצחה בשני הביקורים האחרונים שלה בטדי, וגם כאמור במשחק הפלייאוף, זו סופגת תבוסה במשחק חד צדדי ונמנעת מלשחזר את ההישג מ-2009 אז היו לה שלושה ניצחונות ליגה רצופים.

בית"ר משיגה ניצחון ביתי ראשון על הפועל ת"א מאז אוקטובר 2013 וניצחון ראשון בפלייאוף העליון העונה וקוטעת את רצף 8 המשחקים ללא ניצחון עם 3 שערים, כמעט כל מה שכבשה עד עכשיו במהלך הפלייאוף. הגיע הזמן.

במשחק נוסף הערב שהתקיים במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, ניצחה גם הרביעית בטבלה הפועל באר שבע, לראשונה העונה בפלייאוף, כשגברה בתוצאה 1:3 על הפועל חיפה.