צו 8 לאוהבי ישראל
צו 8 לאוהבי ישראלהליכוד שלי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אשר מוביל את המאבק האידאולוגי למען ריבונות ישראלית מלאה ביהודה ושומרון, יוצא הבוקר (ראשון) בקריאת "צו 8" למתיישבים ולאוהבי ארץ ישראל - להתפקד לליכוד ולהשפיע על מפת הריבונות.

"מעל חודש וחצי אנו במאבק בלימה נגד רכיבים רעים מאד בתכנית המאה, ובראשם הקמת מדינת טרור בלב הארץ. בנוסף אנו יושבים על המפות עם בכירים בממשלת ישראל ובממשל האמריקאי ומביעים את התנגדותנו הנחרצת לכל אפשרות של ניתוק ישובים וצירים והפקרת השטחים הפתוחים לידי הערבים", ציין דגן.

"לשמחתי יש לדברים השפעה עמוקה והקול שלנו הופך להיות המוביל בסביבת ראש הממשלה נתניהו, שהביע בעצמו גם אם באמצעות מקורבים, התנגדות למדינה פלסטינית מחד ומחויבות לישובי העומק מאידך".

דגן יוצא בקריאה למתיישבים לא להיות שאננים ולפעול מיידית, כדי להטיל משקל מכריע במערכה: "כל מתיישב ואוהב ארץ ישראל מגיל 17 ומעלה חייב להבין כי הצעד היחיד שעומד לרשותו כרגע, שהשפעתו דרמטית בתוך הליכוד והממשלה, הוא התפקדות לליכוד לקבוצת ההתיישבות הגדולה. אנו רואים בחוש כיצד 8,000 המתפקדים שלנו, בהם 1,000 המתפקדים שהצטרפו אלינו בשלושת השבועות האחרונים, נספרים במטה הליכוד, ומעלים את רמת השותפות עם השרים וחברי הכנסת. ההבנה היום היא כי גל ההתפקדות לליכוד של קבוצת ההתיישבות הולך ומעצב את מפלגת השלטון ואת המדיניות הישראלית כלפי יהודה ושומרון."

לפני מספר ימים, בעיצומו של מהלך ההתפקדות, התייצבו ראשי "הליכוד שלי - קבוצת ההתיישבות בליכוד", יוסי דגן, יוני הישראלי ויעקב וינברגר במצודת זאב, מטה הליכוד בתל אביב והגישו 1,000 טפסים חדשים של התפקדות לליכוד.

מדובר במתיישבי יהודה ושומרון ואוהבי ארץ ישראל שהתפקדו בתוך שבועיים. בכך גדל מספר המתפקדים של "הליכוד שלי - קבוצת ההתיישבות בליכוד" ליותר מ-8,000 איש, בשומרון ובכל רחבי הארץ.

דגן אמר עם מסירת הטפסים: "ממשלה לאומית מחזקת את ההתיישבות ומחילה ריבונות על כולה, ריבונות אמיתית - לא ריבונות ישראבלוף".

לדבריו, "אנו מכבדים מאד את ארה"ב, אנו מכבדים גם את מר בני גנץ. אך עם כל הכבוד, הליכוד בשלטון, ובגדול. הליכוד נבחר על ידי הציבור הלאומי כדי לממש את תפיסת הימין והבטחת הבחירות המרכזית של נתניהו: ריבונות ישראלית על כל הישובים כבר מחר".

דגן קרא לציבור: "התפקדו לליכוד עכשיו, אתם ומשפחתכם, כדי להצטרף יחד איתנו למאבק ולהכרעה, בעד הישובים ובעד ההתיישבות."

רגב בפניה לתושבי יהודה ושומרון להתפקד לליכוד