אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

פאני בוזגלו בת ה-33 קיבלה הודעה ממשרד הבריאות על ביטול הבידוד שלה, זאת לאחר שלא ידעה כלל כי עליה לשהות בבידוד. היא שוחחה עם ענת דוידוב ב-103fm על המקרה ושיתפה בתחושות שליוו אותה בעת קבלת ההודעה.

בוזגלו סיפרה כי ישבה אתמול (ג') עם חברים וצפתה במשחק כדורגל, "לפתע בסביבות השעה 22:00 בלילה לערך אני מקבלת הודעה משירותי בריאות הציבור שככה אני קוראת אותה ברפרוף ראשון 'כניסה לבידוד'.

''אני נכנסת לעומק ההודעה ופתאום אני מגלה שעקב תקלה נשלח אליי מסרון שמודיע על חובת כניסה לבידוד אבל נאמר גם שאיני חייבת להיכנס לבידוד על סמך המסרון הקודם, וכי הם מתנצלים על התקלה".

לכאורה הודעה לגיטימית, אך בוזגלו מספרת כי כלל לא נשלח מסרון קודם המודיע לה על חובת בידוד.

היא נזכרה ברגע בו קיבלה את ההודעה, "קודם כל הדופק שלי עלה ב-200, ממש. פשוט נכנסתי לגוף ההודעה והתחלתי להסדיר נשימה ולקרוא את זה בצורה ברורה וליד חברה. אמרתי לה 'תקראי איתי ביחד את ההודעה' והבנו שזו תקלת מערכת ואני לא צריכה להיות בבידוד. הכול בסדר אצלי, הבעיה אצלם".

לדעתה, המחדל המרכזי של הטיפול בקורונה הוא האיכון השגוי, "הם לא מסתכלים על הלחץ והחרדה שזה מכניס אנשים. לצורך העניין, אני גרה אצל ההורים שלי עם הילדים שלי, אני חושבת על הסיכון שלי מול הילדים שלי וההורים שלי שהם קבוצת סיכון.

''אבא שלי חולה לב, מעבר לזה זה פוגע בפרנסה. אני עצמאית, בקושי יש החזרים מהמדינה, זה מכניס אותך למעין סחרור כזה שאתה לא יודע איך לצאת ממנו. ואז באים עם הודעת התנצלות, אז מה בן אדם אמור לעשות עם זה? או שתתקנו את הדברים, תעשו את הדברים בצורה תקינה או שלא תשלחו הודעות. זה היה הזוי".

היא התייחסה לניהול המשבר ואמרה כי לדעתה "הם מאבדים את אמון הציבור. אי אפשר לסמוך ב-100%, אתה אומר קיבלתי הודעה - זה ספק או לא ספק בגלל הבעיה של המסרונים? האיכון היה נכון או לא? אתה לא יודע מה לעשות. ברגע שנאבד את אמון הציבור אני לא יודעת מה יוכלו לעשות כדי להחזיר אותו. הם רוצים שישמעו להוראות מצד אחד, אבל מצד שני לא עושים איכון בצורה נכונה. איפה זה שם אותך?".