שופט בית המשפט בניו יורק אישר לרוי מור, נשיא בית המפט העליון באלסמה לשעבר, להמשיך בתביעת ההשמצה שלו נגד הקומיקאי היהודי סשה ברון כהן, לאחר שלטענת מור הקומיקאי היהודי השפיל אותו במהלך ראיון טלוויזיוני מבויים והציג אותו בפומבי כפדופיל.

הראיון התקיים בשנת 2018 במסגרת התוכנית "מי היא אמריקה?". במהלך הראיון התחזה סשה ברון כהן ללוחם היחידה הישראלית ללוחמה בטרור בשם "ערן מורד" והחל בהדגמת מכשיר שלטענתו מצליח לאתר פדופילים ומצפצף בכל פעם שהוא מעבירים אותו ליד פדופיל.

כדי להוכיח את יעילות המכשיר, לטענתו, העביר ברון כהן את המכשיר מספר פעמים סמוך לגופו והמכשיר לא צפצף. לאחר מכן העביר אותו ליד רוי מור, השופט הבכיר לשעבר, והמכשיר "מגלה הפדופילים" צפצף פעם אחר פעם.

מור ואשתו קיילה החליטו להגיש את התביעה נגד ברון כהן על סך 95 מיליון דולר כבר בשנת 2018 בגיל הוצאת לשון הרע ו"מצוקה רגשית" שנגרמה להם, לאחר שלדבריהם "ברון כהן הציג בפומבי באופן כוזב כעבריין מין ופדופיל".

סניגורו של מור, לאיר קליימן, אמר לאחר הפסיקה כי ניתן להמשיך בתביעה כי "אנו שמחים על כך שבית המשפט מאפשר לפרשת מור להתקדם ואנו מצפים להושיב את כהן ואת הנאשמים האחרים. ההשמצה לכאורה של השופט הראשי מור הייתה זדונית ובזויה והגיע הזמן שחבר המושבעים יאפשר לעשות צדק. נזק רב נגרם ללקוחותיי,ויש לטפל ולתקן אותו".

המתיחה שביצע ברון כהן על מור הגיעה לאחר ששתי צעירות בנות 14 האשימו את נשיא בית המשפט באלבמה לשעבר כי ניהל איתן מערכות יחסים רומנטיות ואף בתקיפה מינית.