טיפול בחולה במחלקת הקורונה בזיו
טיפול בחולה במחלקת הקורונה בזיוצילום: דוברות המרכז הרפואי זיו

מחנכים לשמירה על ההנחיות. מנהלת הליגות בכדורגל העבירה אתמול (רביעי) תרומה בסך 30 אלף שקלים למרכז הרפואי זיו.

30 אלף השקלים שנרתמו על ידי מנהלת הליגות, הינם הקנס הכספי אותו השיתו אלה על קבוצת בני סכנין לפני כשבועיים, כששחקני המועדון מהמגזר הערבי הפרו בצורה חמורה ומבישה את הנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגות בכדורגל, כשאיפשרו את כניסתם של אוהדיהם לתחומי האצטדיון הביתי, אצטדיון דוחא וחגגו איתם תוך כדי חיבוקים ומגע פיזי את העפלתם לליגת העל בכדורגל לאחר שנה בליגה השניה.

במנהלת הליגות אמרו כי מדובר היה באירוע חמור והפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות, ובכל זאת הקלו בעונשה של הקבוצה מהמגזר הערבי כשהטילו עליהם קנס כספי בלבד על סך 30 אלף שקלים.

כאמור, אמש תרמו את הסכום שקוזז מהכספים שהגיעו לסכנין למרכז הרפואי זיו שבצפת, כאשר בהודעתם אמרו כי "המרכז הרפואי זיו, באמצעות הצוותים המנוסים והמצוינים שלו, מעניק שירותים רפואיים מתקדמים לכל תושבי הצפון ובהם גם תושבי סכנין ומקיים קשר מצוין עם ראש העיר ועם התושבים שחלקם עובדים בזיו. התרומה הזו, בסופו של יום, חוזרת לטובת הקהילה".

במנהלת הליגות אמרו כי "כיוון והקנס הוא על הפרת כללי הזהירות בהקשר לקורונה, החליטה הנהלת זיו, לייעד את התרומה לטובת המלחמה בקורונה בצפון".

מנהל המרכז הרפואי ד"ר סלמאן זרקא אמר: "אנו מודים למנהלת הליגות על תרומתה ועל שבחרה לתמוך במאבקם של הצוותים הרפואיים והסיעודיים של זיו בנגיף קורונה. מזה מספר חודשים שאנו מתמודדים עם נגיף זה ומעניקים את הטיפול המקצועי, המנוסה והמצוין לכל מטופלינו, מהמרקם התרבותי והדתי של הצפון. הצוות שלנו הוא לחלוטין 'לוחם חיים' ותרומה זו תסייע לנו בציוד חשוב לטובת הצלת חיים".