כשיש לי חמש דקות אקסטרה בבוקר אני מנצלת אותן במינימום מוצרים למקסימום תוצאה
כשיש לי חמש דקות אקסטרה בבוקר אני מנצלת אותן במינימום מוצרים למקסימום תוצאהצילום: יעל בלום

בטורים האחרונים הבנו איך ליצור בסיס מושלם לאיפור, החל מבחירת המייקאפ ועד פיסול וחיטוב הפנים על ידי משחק של אור וצל.

אבל בבוקר, כשיש לך בקושי עשר דקות לעצמך, בין האירגונים של הילדים למסגרות, הבעל ושלך לקראת יום עבודה, למי יש כוח להתחיל להתעסק עם מייקאפ?

בטוחה שיש פה הרבה נשים שיזדהו איתי, שאין להן זמן או כוח להתאפר בבוקר, והן רק מחפשות לקצר את שגרת האיפור למינימום כדי להיראות כאילו הן לא תיזזו כל הבוקר...

ובאמת אני לא מניחה מייקאפ בבוקר. אם תשאלו אותי, כל דקה פנויה בבוקר אני אנצל לשינה טובה. כשיש לי חמש דקות אקסטרה בבוקר אני מנצלת אותן במינימום מוצרים למקסימום תוצאה.

אז קבלו את ה-TOP 5 שלי, חמשת המוצרים המנצחים שלי לאיפור קליל, זריז ורענן שישדרג לכן את הלוק בכלום מאמץ.

צילום: יעל בלום
צילום: יעל בלום

נתחיל כמובן, ואיך לא, בעיניים. מראה של עיניים פקוחות יסתיר את העובדה שהלכת לישון מאוחר מידי וקמת מוקדם מידי.

אני מתחילה במסקרה טובה, כזו שמאריכה את הריסים ומפרידה אותם. המסקרה ״פותחת״ את העיניים ומגדילה אותן ותוך רגע קיבלתי מראה עירני יותר.

)לשדרוג- אם יש לי עוד דקה ספייר אני גם אשתמש באייליינר, ואשרטט קו דק צמוד לקו הריסים על מנת ליצור מראה אפילו יותר מודגש)

המוצר השני הוא הסומק. (מי שרוצה לקצץ אפילו יותר במוצרים יכולה להשתמש בשפתון כסומק, אבל אני אוהבת דווקא גוונים שונים על השפתיים והלחיים ולכן אני מוסיפה עוד מוצר). אני אוהבת להשתמש בסומק עם גוון מעט אפרסקי-כתמתם, אפילו עם קצת ברק, שייתן לתפוחי הלחיים חיות וברק. אין כמו להחזיר את הצבע ללחיים בדרך למראה מואר.

מעל, למרות שלחלקכן אולי זה פחות נחוץ, אני מניחה שימר. לא מנצנץ כי לדעתי זה נראה מלאכותי מידי לאיפור בוקר קליל, ולכן אני מניחה שימר בוהק וזוהר. השימר מדגיש את עצמות הלחיים והאיזורים הגבוהים בפנים (וכך אני מרשה לעצמי לדלג על שלב ההארות וההצללות). אני מניחה את השימר על עצמות הלחיים ועל גשר האף וזה פשוט נותן אפקט של עור זוהר ובריא, ממש כאילו ישנתי שנת יופי של 8 שעות.

לפעמים, כשאני רוצה ליצור מראה עיניים קצת יותר מתוחכם אני לוקחת מעט מהסומק ומניחה על העפעף. אם הסומק מעט מבריק אני מניחה על גלגל העין, ואם הוא מאט- על איזור השקע. כך אני גם מחברת את מראה העיניים לאיפור הפנים ויוצרת מראה הרמוני שמתכתב יחד.

המוצר הרביעי הוא עיפרון גבות. הגבות יכולות ממש לשנות את מבנה הפנים וכשהן מלאות ויפות הן רק מדגישות את היופי הטבעי של הפנים. הן מהוות מעין מסגרת לעיניים ומוסיפות ככ הרבה כשהן משורטטות. לכן אני לא מוותרת על עיפרון גבות שישווה לגבות שלי מראה טבעי ורך של גבות מלאות.

והגענו לאחרון והחביב עליי ביותר- שפתון. כשאני ממש מתעצלת אני לוקחת רק שפתון לחות ומניחה על השפתיים ליצירת שפתיים מלאות, לחות ובריאות, אבל בדרך כלל אני מוסיפה עוד צבע לשפתיים וזה לגמרי סוגר לי את הלוק. אני אוהבת לתת לשפתיים מראה טבעי, השפתיים שלי רק טוב יותר. לכן הנטייה שלי היא לבחור שפתון בצבע ניוד, על הקשת של גווני הוורדרדים, מעט סגלגלים-חומים. אם אני רוצה שפתון עמיד אני אבחר בשפתון נוזלי מאט, אבל יש משהו יותר טבעי בשפתון קצת בוהק ובדרך כלל אבחר בשפתון “bullet” סטנדרטי (אמנם הוא לא עמיד בטירוף, אבל בגלל שהוא קרוב מאוד לגוון השפתיים שלי, גם אם יימחק מהחלק הפנימי זה לא יהיה ממש ניכר).

וזהו! 5 מוצרים ללוק רענן, קורן וזריז בחמש דקות בבוקר.

יעל בלום, מאפרת מקצועית ומעבירה סדנאות אישיות. לכל שאלה, שיתוף או התייעצות בנושאי טיפוח, איפור ואסתטיקה מוזמנות לפנות באינסטגרם העסקי yael_blum_makeup. יש שם סרטונים אינפורמטיביים. מוזמנות באהבה לפנות גם במייל [email protected]