#נשואה_לחיילעטרת גוטליב

הבלוגרית הדתייה עטרת גוטליב יצאה במיזם שמטרתו לדבר "בלי להסתיר ובלי מחיצות", כלשונה, על הקושי בלהיות אישה נשואה לבעל המשרת בצבא.

"המטרה שלי היא לחשוף את התמודדות הקשה עם נישואין כשהבעל משרת בצבא", אמרה גוטליב לערוץ 7. "אני שמעתי תמיד 'קשה אבל עוברים את זה', אבל לא באמת ידעתי מה זה באמת אומר".

"אחרי שכתבתי את הכתבה על הפקת האופנה לנשות החיילים, צפה אצלי שוב ההתמודדות האישית שלי מהתקופה שבעלי שירת בצה"ל", סיפרה.

"בעקבות החוויה שלי החלטתי לפתוח במיזם #נשואה_לחייל שבו אשתף מההתמודדות שהייתה לי כשבעלי היה בצבא וגם אתן במה לסיפורים נוספים של נשות חיילים", הוסיפה.

לפני מספר ימים ביקשה גוטליב בחשבון האינסטגרם שלה, מהעוקבות שבעליהן משרת בצה"ל, לשתף אותה בתמונות שלהן יחד עם בן הזוג כשהוא לובש מדים. היום היא פירסמה סרטון המקבץ את התמונות ובנוסף היא קוראת לעוקבותיה לשתף בסיפורים על ההתמודדות בזמן ניהול הזוגיות עם בעל חייל.

"אני בסדר", כתבה גוטליב בחשבון האינסטגרם שלה. "כולם יודעים שמאחורי שתי המילים האלה מסתתרת מציאות לא פשוטה. אבל אנחנו לא בדיוק יודעים מה האישה הזו, שבעלה בצבא, באמת עוברת. היום אני משתפת מההתמודדות שלי עם התקופה שבה יהונתן היה חייל".

"יהונתן התגייס ארבעה חודשים אחרי החתונה לשירות קרבי, תוך כדי שאני למדתי באוניברסיטה תואר ראשון", כתבה. "חשוב לי שבנות ידעו למה הן נכנסות, שיחשבו פעמיים אם זה מתאים להן. הסיפור שלי הוא פתח לעוד הרבה שיתופים וסיפורים של נשים הנשואות לחיילים שיתפרסמו בעמוד שלי פה באינסטגרם".

"זה הזמן לחשוף את הקושי בלי להסתיר, בלי מחיצות, בלי התייפייפות", הוסיפה.