משפחת סולמני
משפחת סולמניקופת העיר

בשבוע שעבר הלך לבית עולמו הרב מנשה סולימאני זצ"ל מראשי כולל 'בית אבא'. עם פטירתו הותיר אחריו אלמנה ושלושה עשר ילדים, שניים מתוכם טרם נשאו.

במשך עשרים שנה סבל הרב משיתוק קשה שנגרם כתוצאה מאירוע מוחי שחווה בגיל צעיר. בתקופה האחרונה קיבל הרב סולימני אירוע מוחי נוסף שדרדר את מצבו באופן חמור והוביל לפטירתו.

בסרטון שהופץ בימי השבעה חושפת אשתו את ההתמודדות הקשה בצל בעל חולה וגידול משפחה ברוכת ילדים.

לסיוע לאלמנה וליתומים הקליקו כאן>>>

משפחת סולימאני מתגוררת ברח' מוהליבר בבני ברק ומונה 13 ילדים. האב מנשה זצ"ל עמד בראשות כולל 'בית אבא' בבני ברק ואשתו יפה עבדה כמטפלת בתינוקות.

בגיל צעיר מאוד קיבל מנשה אירוע מוחי שהפך אותו למשותק בחצי גוף וגרם לו לנכות של מאה אחוז. יפה נאלצה להעביר את המשפחה לדירת קרקע מותאמת לנכים ולשנות את כל סדרי העדיפויות בבית.

משפחת סולימאני התקיימה מקצבת הנכות וחיה בצמצום רב. במהלך השנים חיתנה יפה עשרה ילדים.

בתקופה האחרונה חווה מנשה אירוע מוחי נוסף שלא הותיר לו סיכויים לשרוד. בשבוע שעבר הלך לבית עולמו כשהוא מותיר אחריו את אשתו ושני ילדים רווקים בבית.

עם פטירתו פונה אשתו לציבור ומשתפת בחלל העמוק שנוצר בבית "20 שנה של התמודדות כילו לי את כוחות הגוף והנפש! הילדים שלי צריכים להתחתן והבית עומד להתמוטט. האיש שהיה תמצית חיי, שנתן לי את הסיבה לקום בבוקר ומילא את חיי בשליחות, הלך והשאיר אותי חסרת כל.

אני מתחננת אליכם בכל צורה אפשרית, אנא בואו לעזרת אלמנה ויתומים וה' יברך אתכם שיהי לכם הצלחה בכל העניינים".

לתרומה הקליקו כאן>>>