רמי קלינשטיין
רמי קלינשטייןצילום: שלומי פינטו

הקורונה גרמה לרבים מאיתנו לצאת מאיזור הנוחות ולהתנסות באתגרים חדשים.

אם זה יציאה לחל"ת, מעבר לעבודה מהבית או סתם פיתוח תחביבים חדשים בבידוד, אין כמעט אדם בישראל שהקורונה לא השפיעה עליו, במישרין או בעקיפין.

עבור הזמר והמוזיקאי רמי קלינשטיין, הקורונה וביטול סיבוב ההופעות עם ריטה שהיה מתוכנן לקיץ היו הזדמנות להתכנס לתוך החדר, ולצאת משם כמורה לפסנתר. בינתיים.

"לאורך השנים", הוא כתב בפייסבוק, "אני מקבל אינסוף פניות: 'רמי תלמד את הבת שלי', 'רמי איך הלחנת את זה', 'מה עשית בהפקה הזו?', 'אני שולחת לך סרטון', 'איך אני משפרת את השירה שלי?'.

"בימים כתיקונם לא היה לי זמן אפילו לחשוב על זה. מלבד לעבוד עם נינט על 'ים של דמעות', להקליט את הבנות שלי, לעבוד עם זמרים צעירים במסגרת חזרות, אפילו לא יכולתי לחשוב על זה".

"והנה הגיעו להם ימים אחרים, ויש לי הזדמנות לעשות את מה שלא יכולתי- לתת למי שצריך חלק ממני. אז עכשיו אני שמח להכריז שהדלתות נפתחות ואתם מוזמנים לבוא וללמוד!".

"החל משיעורי פסנתר למתקדמים (אני למדתי אצל ברנבאום) ועד שירה, הפקה, עיבוד והלחנה. תראו את הסרטון ותבינו".


בסרטון הוא מסביר שהוא לא מעוניין ללמד פסנתר למתחילים, לא זו המטרה שלו. רמי בעיקר מעוניין לסייע למתקדמים יותר, לאנשים מוכשרים שכבר יש להם אוזן טובה, ואפילו למקצוענים. אנשים שרוצים להתקדם.

"אם יש זמר או זמרת שרוצים, אני אמנם לא מורה לפיתוח קול, אבל אני יכול ללמד אותם איך להגיש שיר, איך לגשת לשיר, גם על במה וגם באולפן. וכמובן, לעזור למלחינים מתחילים, לתרום מהניסיון שלי בעיבוד והפקה, הכל מונח על השולחן".

"אם יש להקה שרוצה להיכנס לחדר חזרות ומחפשת מישהו עם אוזן, לא מישהו שישתלט על החדר, אלא מישהו שייתן את הייעוץ והניסיון, בשביל זה אני כאן".

אז אם אתם בבית ומחפשים להשתפר בנגינה שלכם, נדמה שהקורונה הביאה לכם הזדמנות שלא תחזור. תגידו שערוץ 7 שלחו אתכם...