לימור בכר
לימור בכרצילום: גלי גבאי

נשים רבות (וגם לא מעט גברים) פונות מדי שנה לקבלת שירותי סטיילינג מקצועיים. בעוד תחום זה אינו חדש במיוחד, בשנים האחרונות המודעות והביקוש לשירותים אלו עולים בהתמדה, ולכך עשויות להיות סיבות שונות ומגוונות.

בנוסף לנשים המכירות את התחום ומשתמשות בשירותי סטיילינג אישיים, נשים רבות הרבה יותר מכירות את התחום רק באופן כללי אך לא מקרוב, ולכן אינן ממש יודעות מה בדיוק עושה סטייליסטית אישית, עבור מי רלבנטיים השירותים שהיא מציעה וכיצד בדיוק הם תורמים לקוחותיה.

מהו בדיוק אופי השירותים שמציעה סטייליסטית אישית מקצועית וכיצד היא יכולה לתרום לשיפור ההופעה שלך?

לסייע לך להביא את עצמך לידי ביטוי – שירותי סטיילינג אישי

באופן כללי וטכני ביותר ניתן לתאר את שירותי הסטיילינג האישי שמציעות סטייליסטיות מקצועיות כסיוע ללקוחה להיראות טוב יותר, במובן העמוק של המילה. כלומר, הכוונה אינה רק לסייע ללקוחה לבחור את הבגדים שיחמיאו לה יותר או להבין כיצד עליה להתאפר וכו'.

הרעיון העומד מאחורי סטיילינג אישי הוא לסייע לכל לקוחה ולקוחה להביא את עצמה לידי ביטוי – למצוא את סגנון הלבוש ההולם אותה ביותר אשר יסייע לה להבליט את המאפיינים הייחודיים לה ואלו המחמיאים לה ביותר, להשתחרר מקיבעונות בנוגע למראה ולהופעה שלה ולנסות דברים חדשים שעשויים להלום אותה, להצליח להשתחרר מאחיזתן של פרסומות ושל אינספור מסרים שיווקיים הבאים לשכנע אותה לרכוש בגדים ומוצרים שאינם בהכרח מתאימים לה ולסייע לה להצליח להעביר לסביבתה את המסרים הנכונים והמתאימים ביותר מבחינתה.

למעשה, בעולם הסטיילינג האישי קיימת התייחסות עמוקה וכמעט רוחנית לסוג התהליך שעוברות הלקוחות, ורואים בתחום הרבה יותר מאשר נראות כללית. תחת זאת, עוברות הלקוחות תהליך מעמיק של אבחון ה"אני העצמי" שלהן, זה שמאפיין את הווייתן יותר מכל, ולומדות כיצד להביא את ה"אני" הזה לידי ביטוי.

לכל אישה (ולכל אדם באופן כללי) המאפיינים והטבע הייחודיים לה, וזיהוי טבע זה והבאתו לכדי ביטוי אינם דבר טריוויאלי, אך כשנעשה כהלכה מיד מבחינים בתוצאות.

פרופיל סטיילינג מותאם אישית

כפי שצוין, סטיילינג הוא היום תחום עיסוק מקצועי לכל דבר ועניין, בו מפתחות נשות המקצוע המובילות יכולות וכישורים המסייעים לנשים לשנות ולשפר את הופעתן בצורה מקצועית.

שירותי סטיילינג מקצועי כוללים בנייה של פרופיל סטיילינג מותאם אישית, במסגרתו מאפיינים את הנתונים הייחודיים עבור אותה לקוחה ומסיקים מכך "תכנית פעולה" שלמה המותאמת אישית – כיצד לבחור בגדים מתאימים והולמים והיכן בכלל לחפש אותם? כיצד להשתמש בבגדים הקיימים כבר בארון בצורות חדשות ויצירתיות על מנת שיתאימו יותר? כיצד ללמוד להתמקד בקניות שמבצעים ולהתעלם משטיפות המוח השיווקיות הגורמות לנו פעמים רבות לקנות בגדים שאינם באמת מתאימים לנו? כל אלו ועוד עשויים לסייע לכל גבר או אישה לשפר משמעותית את הנראות הכללית שלהם, כמו גם לגרום להם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם.

לסיכום, מרבית הנשים מופתעות לגלות עד כמה יכולה סטייליסטית אישית לסייע להן לשנות את מראן החיצוני בצורה רצויה, להפוך אותן לאטרקטיביות ובולטות יותר ולהרגיש כי הן באמת מצליחות להביא לכדי ביטוי את מהותן הפנימית, בצורה האסתטית ביותר.

מומלץ בחום לתת לתחום צ'אנס...

המאמר נכתב בשיתוף לימור בכר - סטייליסטית אישית: יעוץ מלתחה, ימי שופינג + סדנאות והרצאות סטיילינג