דני זמיר, ראש מכינת רבין
דני זמיר, ראש מכינת רביןצילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

ארגון תורת לחימה, קורא לפטר מתפקידו את מנכ"ל איגוד המכינות דני זמיר אשר הביע תמיכה בביזוי סמל המנורה על ידי מפגינת שמאל.

"דני זמיר אינו ראוי להיות איש חינוך, ובטח שאינו ראוי לחנך צעירים וצעירות לפני גיוס. ביזוי סמל המנורה, שהוא סמל לאומי וסמל דתי, באופן בוטה, ברוטלי ומזעזע, לא רק שלא ראוי לשבח, כי אם לגינוי מקיר לקיר, ולא משנה מה יהיו הנסיבות", אומרים בתורת לחימה.

"לא ניתן להבין כיצד ראש איגוד המכינות שאמור לחנך את הצעירים המתגייסים לערכים, מעודד עירום בציבור כדבר טוב ולגיטימי. זו הזנייה של גוף האשה, ואין דבר בין זה לבין תמיכה במופעי חשפנות וזנות.
תמיכתו של דני זמיר במחזה המביש היא אות קלון וחציית קו אדום, והיא אינה יכולה להיאמר ממי שעומד בארגון כה חשוב וממלכתי כאיגוד המכינות הקדם צבאיות. אנו קוראים לדני זמיר להתפטר לאלתר מתפקידו".

כפי שפורסם, מנכ"ל מועצת המכינות הקדם צבאיות דני זמיר שיבח הבוקר (רביעי) את המפגינה שביזתה את סמל המנורה מול הכנסת ופרסם פוסט תחת הכותרת "כל הכבוד אחותי".

זמיר כתב "התמונה הנהדרת הזו של מפגינה נטולת חולצה יושבת על סמל המנורה ליד הכנסת, לידה דגל המדינה ובידה ורד הכעיסה אנשים שכתבו כי היא ביזתה את סמל המדינה. הביזוי כך הבנתי הוא מכך שישבה על המנורה עירומה. ואני רוצה להגיד שבעיני עירום זה דבר מכבד ממש לא מבזה".

מנכ"ל מועצת המכינות הקדם צבאיות כתב "וכאקט מחאתי עירום הוא אמירה מהדהדת. ואני מעדיף מיליון מפגינות ומפגינים עירומים על ראש ממשלה מושחת וסכסכן אחד". זמיר הוא גם מייסד ומנהל‏ במכינת רבין ו‏‏רכז בוגרים‏ במדרשה באורנים‏‏‏.