בדואי תקף אישה בגלל מכנסיים קצרים

בדואי בן 24, תושב רהט, תקף באלימות את חברתו במתחם גן הצפון ליד קיבוץ הגושרים. הוא נעצר בזכות תושייה של אזרח שדיווח על האירוע למשטרה. הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

החקירה החלה לפני עשרה ימים, עם קבלת ההודעה במוקד 100 מאזרח מודאג שהבחין באלימות הננקטת כלפי בחורה על ידי בחור בזמן שהיא יושבת במושב האחורי של הרכב. האזרח הוסיף כי הבחור ניפץ לבחורה את הטלפון הנייד.

עם קבלת ההודעה איתרה המשטרה את זהות בעל הרכב ומיקומו. על סמך הממצאים שעלו הוזנקו ניידות מתחנות משטרה שונות לכיוון מסלול נסיעתו של הרכב במטרה לחסום את דרכו ולעצור אותו.

תוך פחות משעה מקבלת ההודעה נעצר הרכב בכניסה לכביש 6. השוטרים ניגשו לרכב והבחינו בדלת הנוסע הקדמית בבקבוק בירה ועל רצפת הרכב בשקית מלאה בקבוקי בירה.

במושב האחורי הבחינו בבחורה בת 22 ישובה ליד גבר כאשר היא חבולה בפנייה ועל חולצתה כתם דם. בסמוך אלייה הבחינו בטלפון נייד מנופץ ושבור.

השוטרים הפרידו בין שני הגברים לצעירה ועיכבו אותם לתחנת המשטרה. בתחנת המשטרה נחקרו השלושה והחקירה העלתה כי ביום האירוע החשוד הגיע יחד עם חברתו וחבר נוסף לגן הצפון. החשוד שתה וודקה והחל בוויכוח עם חברתו על כך שלבשה מכנסיים קצרים. במהלך הוויכוח השליך החשוד את הטלפון הנייד שלה לרצפה וניפץ אותו ואז נכנס לרכב והכה אותה באגרופים לפניה במשך 3 דקות עד שחברו ביקש ממנו להפסיק את התקיפה, ואז עזבו את המקום.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד להגשת כתב האישום כנגדו. בתום חקירה זריזה, לאחר חתירתם למגע של השוטרים מתוך דאגה לשלומה של הצעירה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד החשוד בבית משפט השלום בקרית שמונה בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד.

בית משפט הורה על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.