מנשה סולימני ז"ל וביתו בחתונתה
מנשה סולימני ז"ל וביתו בחתונתהצילום: קופת העיר

בחודש שעבר פורסמה קריאתה של יפה סולימני בה היא חושפת את ההתמודדות הקשה עם מחלתו ופטירתו של בעלה מנשה ז"ל ומבקשת עזרה עבור היתומים שנשארו בבית.

כעת, כחודש לאחר הפטירה פונה משפחת סולימני לציבור ומבקשת להודות על התמיכה הרגשית והכלכלית כאחד:

"כשאמא בקשה עזרה, היא לא צפתה לכזה חיבוק מאחד של עם ישראל", אומרת דורית, בתו של מנשה ז"ל. "נתתם לה תקווה מחודשת, הטענתם אותה באנרגיה ובזכותכם היא יכולה לחשוב על העתיד ולמזער את ההתבוססות בעבר הכאוב."

להצטרפות לתרומה הקליקו כאן>>>

משפחת סולימני מתגוררת ברח' מוהליבר בבני ברק ומונה 13 ילדים. האב מנשה ז"ל עמד בראשות כולל 'בית אבא' בבני ברק ואשתו יפה עבדה כמטפלת בתינוקות.

בגיל צעיר מאוד קיבל מנשה אירוע מוחי שהפך אותו למשותק בחצי גוף וגרם לו לנכות של מאה אחוז. יפה נאלצה להעביר את המשפחה לדירת קרקע מותאמת לנכים ולשנות את כל סדרי העדיפויות בבית.

משפחת סולימני התקיימה מקצבת הנכות וחיה בצמצום רב. במהלך השנים חתנה יפה עשרה ילדים ללא משענת כלכלית תומכת. בתקופה האחרונה חווה מנשה אירוע מוחי נוסף שלא הותיר לו סיכויים לשרוד והוא נפטר לאחר שבוע.

מודעת האבל
מודעת האבלקופת העיר

עם פטירתו הותיר אחריו משפחה מיותמת וחסרת אמצעים. בעקבות כך פנתה אלמנתו יפה לציבור ובקשה עזרה במילים נרגשות:

" 20 שנה של התמודדות כילו לי את כוחות הגוף והנפש! הילדים שלי צריכים להתחתן והבית עומד להתמוטט. האיש שהיה תמצית חיי, שנתן לי את הסיבה לקום בבוקר ומילא את חיי בשליחות, הלך והשאיר אותי חסרת כל.

אני מתחננת אליכם בכל צורה אפשרית, אנא בואו לעזרת אלמנה ויתומים וה' יברך אתכם שיהיה לכם הצלחה בכל העניינים"

לתרומה הקליקו כאן>>>