יוגורט BIO של MULLER FROOP
יוגורט BIO של MULLER FROOPללא קרדיט צילום

כשמדברים על יוגורטים איכותיים, שמו של המותג Muller - מותג הפרימיום של הענף בישראל - יוזכר תמיד ראשון.

המותג, המאופיין במוצרים בסטנדרט גבוה של איכות וטעם, מציב לראשונה בישראל רף גבוה במיוחד גם לצרכני החלבון: יוגורט המכיל 25 גרם חלבון בגביע - הכי הרבה חלבון בגביע יוגורט סטנדרטי (200 גרם).

כל מוצרי Muller Active מיוצרים עם חלבון whey טרי, ולא עם אבקות חלבון כנהוג בקטגוריה. מדובר בסדרת מוצרים הכוללת יוגורט Natural עם 25 גרם חלבון בגביע, ולצידו מגוון יוגורטים עם פרי אמיתי - בטעמי תות, אננס ופירות יער, המכילים 20 גרם חלבון whey טרי בגביע 200 גרם.

כל הסדרה המיוצרת מהחלבון הטרי נותנת את המענה האיכותי ביותר כיום בקטגוריית החלבון לעוסקים בספורט, הן בזכות כמות החלבון, הגדולה ביותר בגביע סטנדרטי, והן בזכות העובדה שכל החלבון שמכילה הסדרה הוא טרי ולא מיוצר מתחליפים שונים.

אילנית רוט, סמנכ"לית השיווק של 'טרה', מספרת כי "קטגוריית היוגורטים המועשרים בחלבון שממשיכה לצמוח בארץ, בדומה לצמיחתה המואצת בעולם, מקבלת זריקת מרץ משמעותית עם השקת סדרת Muller Active החדשה, המציעה גם אלטרנטיבה עם הכי הרבה חלבון בגביע (200 גרם) - וגם סטנדרט טריות חדש".

לדבריה, "זו השקה מחודשת של המוצר, ו־Muller עד היום מקפיד להביא ערך מוסף על המתחרים שלו בשוק. בהשקה של Muller Active הבאנו שני יתרונות תחרותיים, שלהערכתי את אחד מהם יהיה קשה מאוד להדביק, ואת השני - כמעט בלתי אפשרי. הבאנו 25 גרם חלבון בגודל סטנדרטי של גביע. במגרש של השאלה לאיזה מוצר יש הכי הרבה חלבון, אנחנו מנצחים.

"יותר מכך, מוצרי הסדרה מיוצרים ממי גבינה - שהם מקור החלבון הכי טוב שיש, וזה בזכות טכנולוגיה ייחודית שלנו. אנחנו משתמשים במי גבינה טריים. בעוד שאחרים בדרך כלל מוסיפים אבקות, לנו יש טכנולוגיה שמאפשרת להביא בזמן הייצור את מי הגבינה והחלבון, כשהם טריים ונוזליים, היישר אל היוגורט. מבחינתנו זה יתרון מאוד משמעותי.

"מאחר שהעולם הזה הוא בתחילת דרכו, אנשים עוד לא מבינים את המשמעויות, אבל השוק הישראלי ממוקד, והוא יבין מהר מאוד. זה כמו ההבדל בין לשתות נס קפה עם חלב טרי לבין אבקת חלב מעורבבת עם מים שאליה נוסיף נס קפה. הבחירה של כל אחד היא ברורה. גם בעולם מדובר במשהו שהוא לא טריוויאלי. שמחנו לגלות לאורך השנים שהמגזר הדתי־לאומי מודע מאוד לעולמות של בריאות וספורט, ולכן המוצר הזה יהפוך רלוונטי מאוד עבורו, ומכוון גם אליו".

לקחת כפית, לעצום את העיניים ולהרגיש בתאילנד

סדרה נוספת שזוכה למוצרים חדשים היא Muller Froop, שמקבלת מהדורה קיצית מיוחד עם קציפת פרי בטעמים טרופיים מרעננים.

המהדורה הקיצית המיוחדת כוללת יוגורטים בטעמי קוקוס־אננס (4.1% שומן) ותפוז־פסיפלורה (3% שומן).

סדרת היוגורטים הייחודית של Muller הושקה בארץ לפני כעשור, והיא ייחודית על המדף בזכות קציפת הפירות האוורירית והטעימה המונחת על יוגורט BIO קרמי ועשיר.

היוגורטים החדשים מסדרת הקיץ הטרופית יצטרפו למגוון הטעמים המוכרים והאהובים בסדרה: תות שדה, פירות יער, אפרסק־פסיפלורה ולימון, וכן טעמי תות ומנגו המכילים 0.9% שומן.

אילנית רוט מספרת כי "ה־Froop הוא מוצר ייחודי בשוק הישראלי, והפסקנו כבר לספור כמה פעמים ניסו לחקות אותו בכל מיני אופנים, ללא הצלחה.

"בכל פעם שאנחנו מגוונים את המותג, אנחנו מותחים אותו עוד קצת, וכעת החלטנו לצאת בסדרה הטרופית, כשהמטרה היא שהלקוח יטעם כפית, יעצום את העיניים וירגיש שהוא בתאילנד, גם בימים כמו אלה, כשאי אפשר ממש להגיע מכאן לשם", היא מוסיפה.

לדבריה, מדובר בסדרה שתמיד מפתיעה. "הטעמים החדשים הם מאוד רעננים וטרופיים. זה מותג שמוכיח שבכל פעם שמביאים גיוון וטעם חדש, זה משתלם לנו, ולהערכתי גם הפעם זה יקרה".

רוט מוסיפה כי "שני המוצרים הם בכשרות מהודרת: ה־Active בכשרות העדה החרדית, וה-Froop בכשרות הרב וועסטהיים - שתי כשרויות מהודרות ונחשבות ביותר".

חשוב לציין שב־Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם - הטבע.

המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, ומחפשת בכל עת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שמקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של יוגורט מחלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.