''ישוע המשיח'' מגיב
''ישוע המשיח'' מגיבצילום: איגוד רבני קהילות

מיסיונר שזהותו אינה ידועה 'התפרץ' לשיעור תורני של הרבנית יסכה רגב ששודר בערוץ היוטיוב של איגוד רבני קהילות.

האיש הציף את הדף בתגובות, קילל והפריע למהלך השיעור.

בין התגובות שהופנו לרבנית טובה אליהו: "אל תפחדי מהאמת, האמת קשה אבל היא ורק היא תושיע אותך". עוד נכתב: "ולמה חרב בית המקדש הראשון? כי עבדתן אלילים ורצחתן את כל הנביאים. כתוב בתנך, אתן לא רואות שלא הולך לכם וכל העולם שונא אתכם."

"אני כופר גדול באביכם השטן, אבל אתם כופרים גדולים באבי ... ולכן הוא יחסום אתכם מגן עדן וימחוק אתכם בקרוב כהוא ישלח את ישוע לשרוף אתכם, עובדי אלילים רשעים, כל הזמן מתנגדים לאמת ומאמינים בשקר- הינני פה. קדימה רע-בנים, תרצחו אותי אבל אני אחיה וישוב עם ישוע להשמיד אתכם", כתב המיסיונר.

יו"ר איגוד רבני קהילות, הרב עמיחי אליהו, הגיב "בכל תקופת הקורונה ובכלל אנו עובדים קשה על מנת לתת לעם ישראל ולציבור בישראל אור דרך ערוץ היוטיוב של איגוד רבני קהילות. עד היום צפו בשידורים השונים כמעט חצי מיליון נשים וגברים. ידענו שדבר טוב לא יכול שלא תהיה בו קליפה. מצער מאוד שדווקא בתשעה באב, היום שבו אנו מתאגדים ביחד על מנת להתאבל על חורבן הבית והרצח של העם שלנו, על הכאב של הגאולה, מוצאים אנשים בעצמם עוז להפריע, להציק ולפגוע בקדושת היום הזה.

''אני יודע שאנחנו נצליח להתגבר על זה, אנחנו לא ניתן לאף אחד להפריע לקודש הזה לפרוץ. הרבה מאוד דרכים יש ליצר הרע לפגוע, אבל אנחנו חזקים ממנו. אל מול כל הרשע הזה, אנחנו ממשיכים להוסיף טוב", הוסיף הרב אליהו.