ענהאל שמואלי
ענהאל שמואליצילום: יאיר שגיא

פרוייקט 252 יחד עם ערוץ 7 יערוך כנס מיוחד לרווקים ורווקות המחפשים את החצי השני. בכנס יקבלו המשתתפים כלים לדייטים יעילים יותר ובעיקר לניפוץ מיתוסים שונים.

אחת המרצות בכנס תהיה ענהאל שמואלי שתדבר בנושא "הסיפור ההוליוודי, יש דבר כזה?''.

ענהאל, כוכבת אינסטגרם ובוגרת המירוץ למיליון, התפרסמה בחיבור המיוחד שהיה לה עם בעלה במסגרת התוכנית.

''המטרה של כל מה שאני עושה היא לשבור מיתוסים או חלומות ופנטזיות בהקשר הזוגי שהם אינם ברי השגה. לפני שמונה או תשע שנים כשהשתתפתי עם עקיבא בתוכנית המירוץ למיליון, כשסיימנו אותה המון אנשים היו עוצרים אותנו ברחוב ואומרים לנו שאם היו להם זוגיות כמו שלנו הם כבר מזמן היו מתחתנים", היא מסבירה.

"הבנו שיש משהו כזה שאנשים מאוד אוהבים לדמיין שהוא נטול אתגרים, התמודדויות וקשיים, אבל אין לו קשר למציאות. הבנתי שיש לי שליחות ולנסות כמה שיותר להסביר את הנושא הזה. ברוך השם זכיתי בבעל מקסים ובן זוג מדהים, אבל גם הדרך שהיכרנו וכל התהליך שעברנו עד שהתחתנו – זו לא היתה אהבה ממבט ראשון וגם לא ממבט שני. זה לא היה הסיפור ששני אנשים יודעים וישר יודעים. היינו בייעוץ זוגי לפני החתונה וברוך השם היום יש לנו זוגיות טובה ואני מאוד מאמינה במקום הזה של להיות שלמה אחרי שעוברים אתגרים וקשיים", מוסיפה שמואלי.

לדבריה, "זוגיות מפגישה אותנו עם החסרונות של עצמנו ואנחנו צריכים להתעמת עם עצמנו כל פעם מחדש, אבל אם אנחנו מצליחים – אפשר רק לגדול מזה".

הכל, מבחינתה, מתחיל במודעות. "אני מעבירה סדנאות לרווקים ורווקות וגם לזוגות נשואים. בהתחלה אני עושה סקר קצרצר ותמיד שואלת מי מאמין באהבה ממבט ראשון. תמיד בהתחלה 90% מרימים את היד שהם מאמינים בזה. בסוף הסדנה, הם אומרים שהכל עניין של מודעות. כשהכרתי את עקיבא הוא לא היה הטיפוס שחשבתי שאיתו אני אתחתן וגם אצלו זה היה אחרת. אנחנו מקובעים לפעמים ובוחרים בחירות שלא תמיד מתאימות לנו. אני רוצה להוביל אנשים לבחור מתוך מקום נכון ובעיקר לא לפחד מהתמודדות".

להרשמה לכנס ללא עלות - לחצו כאן.