5G
5Gצילום: ISTOCK

חברת פלאפון משיקה את 'פלאפון+' ומציגה את כניסת רשת הדור ה- 5 לישראל.

במהלך החודשים האחרונים פלאפון שדרגה את ליבת הרשת באמצעות חברת אריקסון ופרשה את מספר האתרים הרחב ביותר בישראל בתחום התדר 3.5 גה"ץ המשמש לטכנולוגיית הדור ה- 5, זאת לצד מאות אתרים הפועלים כבר היום על תדר 700 מגה הרץ, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

מיד עם סיום המכרז, בעוד מספר ימים ועד הראשון בספטמבר בכפוף לקבלת התדר, יוכלו לקוחות פלאפון עם ציוד קצה תומך לגלוש על הרשת החדשה, המתקדמת והמהירה ביותר בעולם.

כבר היום יכולים לקוחות פלאפון לרכוש ממכשירים תומכי טכנולוגיית דור 5 ולהצטרף למסלולים ייעודיים של הדור ה-5, כך שעם קבלת התדרים ייהנו מביצועים משופרים ואיכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

בין המכשירים שיחלו להימכר היום ניתן למצוא את מכשירXiaomi mi 10 בעלות של 2,999 ₪ ו- Huawei Router 5G בעלות של 1,899, מכשירים אלו המצטרפים למכשיר Xiaomi Poco F2 Pro הנמכר בעלות של 2,499 ₪. כל המכשירים מגיעים עד בית הלקוח בשליחות ללא עלות. כמו כן, עד סוף השנה יורחב הצע המכשירים משמעותית עם מכשירים מבית סמסונג, LG ו- Apple.

לקוחות פלאפון הנמצאים בכל אחת מתכניות החברה ובעלי מכשיר תומך יוכל ליהנות מרשת הדור ה- 5. בנוסף, היום נפתחו להרשמה מוקדמת חבילות ייעודיות לדור ה- 5 באתר הבית של החברה:
'פלאפון+.5G Gaming' הכוללת קו סלולרי, GB200 וגלישה חופשית באפליקציות Gaming נבחרות, ביניהן: Fortnite, PUBG, Minecraft ועוד ב- 49.9 ₪ לחודש, 'פלאפון+. 5G MAX' הכוללת קו סלולרי ונפח גלישה ענק של GB500 ב- 59.9 ₪ לחודש, 'פלאפון+. 5G STINGTV' הכוללת קו סלולרי, GB200 ואת חבילת הסדרות של שירות הטלוויזיה STINGTV by yes ב- 69.9 ₪ לחודש.

על רקע ההשקה, פלאפון הקימה תערוכת מיצגים המדגימה את היכולות של רשת הדור ה- 5 בכל ההיבטים, וכיצד תשדרג את אורחות החיים של כולנו. חלק מהמיצגים מוצגים בישראל ובעולם לראשונה, לאחר שהיו צפויים להיחשף בתערוכת הסלולר הבינלאומית השנתית בברצלונה שבוטלה עקב התפשטות נגיף הקורונה.

בין המיצגים הבולטים ניתן לראות נהיגה מרחוק על גבי הדור ה- 5, מיצג מציאות רבודה המשלב דיגיטל במרחב האורבני, פתרון Private 5G Network, המאפשר הקמת רשת פרטית ומאובטחת לעסקים לארגונים, רפואה חכמה – היכולת להעביר מידע, כדוגמת – העברת צילום סקירת אולטרסאונד מאמבולנס בזמן אמת לצוותי רפואיים מרוחקים בחדר ניתוח, וסביבה וירטואלית במציאות מדומה ללמידה ועבודה מרחוק מכל מקום בעולם.