"הבנייה בעיצומה". סניף אריאל בשכונת מגדל המים, בית שמש
"הבנייה בעיצומה". סניף אריאל בשכונת מגדל המים, בית שמשצילום: ללא

סניף הבית היהודי בבית שמש הגיב היום (שלישי) לפרסום אודות בניית סניפים חדשים לתנועות הנוער בעיר.

על אף הצהרת דובר עיריית בית שמש כי בפגישה שנערכה בלשכת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אושרה בנייתו של סניף תנועת הנוער אריאל בבית שמש, בבית היהודי טוענים כי הסניף כבר נמצא בעיצומה של הבנייה בזכות מאמציהם עוד בטרם נבחרה בלוך לראש העיר.

עוד טענו בבית היהודי בבית שמש כי הישיבה המדוברת הייתה ישיבת סטטוס בלבד וכי על אף הודעת הדובר, לא התקבלה בה שום החלטה.

"דובר העירייה הצהיר כי בישיבה שבוע שעבר הוחלט לצאת למהלך בניה ושיפוץ נרחב לתנועות הנוער", נמסר מסניף הבית היהודי בבית שמש.

"אלא, שמבני תנועות הנוער המדוברים מצויים כבר זמן מה בהליך בנייה", אמרו. "זאת הודות למאמציהם הגדולים של חיים בן מרגי, יו"ר וחבר מועצה מטעם הבית היהודי בקדנציה הקודמת, וניסים בריח חבר מועצת הבית היהודי וממונה על תנועות הנוער הדתיות".

"התקציב לבניה גויס בקדנציה הקודמת על ידי חיים בן מרגי", הוסיפו. "תקציב נוסף לשיפוץ הסניפים הוקצה כבר בחודש דצמבר 2019 ואושר בידי ועדת כספים בראשותה של עו"ד רינה הולנדר, וזאת לאחר שבמשך שנה וחצי פעלו ולחצו חברי סיעת הבית היהודי אצל ראש העיר לאשר את התקציב".

"הישיבה המדוברת, אשר התקיימה בשבוע שעבר, הייתה בסך הכל ישיבת סטטוס שגרתית בנושא תנועות הנוער בעיר. הן סגן וממלא מקום ראש העיר משה שטרית והן חבר המועצה ניסים בריח נכחו בישיבה. אין בינה לבין הנאמר בידיעה דבר", כך נמסר מהבית היהודי בבית שמש.

כאמור, בתחילת השבוע פורסם כי בפגישה שנערכה בלשכת ראש העיר בלוך בהשתתפות מ"מ ראש העיר ניסים בריח וסגן ראש העיר משה שטרית, הוחלט לצאת למהלך בינוי עבור תנועות הנוער הציוניות דתיות בעיר, הכולל בניית שני סניפים ושיפוץ סניפים אחרים.

עוד פורסם כי בשבועות הקרובים תחל בנייה של סניף תנועת הנוער עזרא בעיר וכי אושרה בפגישה בנייתו של סניף תנועת הנוער אריאל בבית שמש.

עתה, כזכור, טוענים בבית היהודי כי סניף אריאל כבר נמצא בעיצומה של הבנייה בזכות מאמציהם עוד בטרם נבחרה בלוך לראש העיר וכי תקציבי השיפוץ הוקצו כבר בסוף השנה הקודמת. לדברי הבית היהודי, בישיבה המדוברת לא הוחלט דבר.

מעיריית בית שמש לא נמסרה תגובה