טיסה בטוחה?
טיסה בטוחה?צילום: iStock

בימים בהם הטיסות הולכות ומתמעטות- יש מי שמנסה אמצעים יצירתיים במיוחד בשביל לפתות לקוחות חדשים.

חברת התעופה "אמירטס" מציעה חברת הטבות מיוחדת למי שיטוס אצלם ויידבק בקורונה- כולל טיפולים רפואיים בחינם וגם לוויה במידת הצורך.

חברת התעופה "אמירטס" היא אחת מחברות התעופה החשובות בעולם, אך בחודשים האחרונים היא נקלעה לקשיים כלכליים. בשבוע האחרון החברה פתחה במבצע חדש הכולל חבילת הטבות ייחודית לאלו שיחליטו לטוס במהלך החודש הקרוב.

לפי החוזה שפרסמה החברה, במידה ואחד מהלקוחות יידבק בקורונה במהלך הטיול החברה תכסה את ההוצאות הרפואיות הנדרשות עד לסכום של 600,000 ש"ח וכן תשלם כ400 ש"ח מדי יום במידה ויהיה צורך בחדר במלון. כמו כן, במידה והחופשה תסתיים באופן מצער- החברה תשלם גם כ6,000 ש"ח לכיסוי דמי הלוויה.

לדברי החברה, "אנשים רבים רוצים לטוס ולהסתובב בעולם בעוד הגבולות מתחילים להיפתח, אבל הם מחפשים ביטחון כלכלי מפני תופעות בלתי צפויות שעלולות להתרחש במהלך הטיול". בינתיים, ההצעה הייחודית תקפה רק למי שיטוס במהלך חודש אוגוסט, אך ייתכן ובהמשך היא תתארך גם לחודשים הבאים.

לפני מספר שבועות הודיעה חברת "אמירטס" כי בעקבות המשבר היא תאלץ לפטר כ9,000 עובדים, וכעת החברה מקווה שהמבצע החדש ימשוך אליה לקוחות חדשים שפחדו עד עכשיו מהטיסה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!