גלעד שרון
גלעד שרוןצילום: ערוץ 7

נתן אנגלסמן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד, משתלח בגלעד שרון, בנו של אריאל שרון ז''ל שהסביר בראיון לערוץ 7 את יתרונות היציאה מחבל עזה.

''סוחר הנדלן ממשפחת שרון, הכל עבור נזיד עדשים, טרור של טילים, ילדים מרטיבים מכל אזעקה וצפירה של מכונית, הבן אדם הזה מעז להסביר לנו את ההצדקה להרס אלפי משפחות, הרס מפעל התיישבות פורח, חמאס על הגדרות, חטיפת חיילים ועוד ועוד", אמר אנגלסמן.

''כל זה בכדי להינצל מאישומים של עבירות במיליארדים והאי היווני למי ששכח", טען אנגלמן וקרא לגלעד שרון: ''חפש לך מפלגה אחרת שתקבל את ההסברים להצדקה לבריחה מחבל גוש קטיף וצפון השומרון.
מפלגת בל"ד וחד"ש תקבל אותך בזרועות פתוחות''.

15 שנים לעקירה: שיחה עם גלעד שרון

כאמור, גלעד שרון סיפר בראיון לערוץ 7 כי אביו, ראש הממשלה המנוח, מעולם לא התכוון לוותר על יהודה ושומרון, אולם רצועת עזה ''הייתה גיהנום מאז ומעולם. כולם שכחו את התמונה של החיילים על ארבע מחפשים את השרידים של החברים שלהם, את משפחת חתואל. לא היה שם גן עדן. באותה תקופה רק התחילו את חפירת המנהרות. חפרו מנהרה מתחת למוצב אורחן, פוצצו אותה ונהרג חייל. זו הייתה רק ההתחלה.

"תאר לעצמך מנהרות מתחת לגן ילדים בנצרים, בכפר דרום, ברפיח ים במורג. את המחיר הזה הציבור הישראלי לא היה מוכן לשלם. בדמוקרטיה מתווכחים, מצביעים וממשיכים יחד. זה לא ש-8000 איש מחליטים בשביל שמונה מיליון".

גלעד שרון הדגיש: ''אני תומך גדול בהחלת הריבונות ביהודה ושומרון. חיי היומיום של אזרח לא יכולים להיות תלויים בקצין צבא. תפקידו של צבא הוא להילחם, לא להוציא היתרי בנייה. למה שבישוב עלי בית ספר יהיה בקראוונים כבר עשרות שנים? אי אפשר לבנות בית ולסלול כביש, למה? אלו אנשים טובים שמגיע להם לחיות כמו כל אדם במדינה. אני נגד לספח ולו פלשתיני אחד. אני לא רוצה תוספת של אויבים למדינה. את זה לא, אבל ריבונות בישובים? את זה צריך לעשות".