קלינגר. ניצחון ראשון העונה
קלינגר. ניצחון ראשון העונהצילום: פלאש 90

עם פגרה קצרה והכנה לא מספקת, וכשהן משחקות עדיין ללא קהל, שבו הערב (מוצאי שבת) קבוצות ליגת העל בכדורגל לפעילות תחרותית עם המחזור הראשון של שלב הבתים בגביע הטוטו, מפעל הכדורגל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי.

מי שפתחו את עונת 2020/21 ברגל ימין אלו הפועל ת"א ומכבי נתניה שניצחו את יריבותיהן בתוצאות 1:0 ו-0:3, בהתאמה.

האדומים מת"א שרק בשבוע האחרון נאלצו להיפרד מהקפטן והבלם המוביל אוראל דגני שעבר לבית"ר ירושלים בתום סאגה ארוכה ובלי חלק גדול מהשחקנים שלא עברו בבקרת התקציבים, פתחו עם השוער השלישי רוי ברנס הצעיר ולמרות זאת הצליחו לגבור על מ.ס אשדוד בתוצאה 1:0.

מי שכבש לזכות התל אביבים את שער הניצחון היה כמובן לא אחר מאשר עומרי אלטמן שהמשיך ביכולת הטובה שלו מלפני חודש, כשכבש בדקה ה-24 בפנדל לאחר הכשלה ברחבת שערה של אשדוד.

הפועל שרשמה שלושה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה לא הרשימה יתר על המידה אבל מבחינתה הכי חשוב זה הניצחון שנותן לה קצת אוויר לנשימה לאחר פגרה קצרה ולא טובה בלשון המעטה.

מכבי נתניה, שהחליפה את צמד המאמנים שלה סלובודן דראפיץ' ושי ברדה בריימונד אטפלד ההולנדי, מאמנה של בית"ר ת"א/רמלה בעונה שעברה, הרשימה במחזור הראשון כשהביסה את הפועל כפר סבא בתוצאה 0:3 בזכות יכולת אדירה של יונס מלדה שכבר שער ובישל שניים נוספים.

במשחק נוסף הערב נפרדו העולה החדשה מכבי פתח תקווה והפועל חדרה בתיקו 1:1.