רשת איביס חוזרת לפעול
רשת איביס חוזרת לפעולצילום: אסף פינצ'וק

רשת מלונות ACCOR הבינלאומית פותחת מחדש את המלונות בירושלים. מלונות ibis ירושלים מרכז העיר חוזרים לפעילות.

המלון השלישי בישראל של רשת ACCOR, מלון TOWER DAVID בנתניה, מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL MGALLERY הודיע אף הוא שיפתח.

המלונות, שהינם מהמותגים המובילים ברשת מלונות ACCOR הבינלאומית, מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן.

בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד.

לרגל הפתיחה המחודשת מציעים מלונות ibis ירושלים מחירים מיוחדים – החל מ490 ₪ לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר.

בנוסף, מלונות ibis ירושלים משתתפים בקמפיין - ירושלים הכי חו"ל בארץ, הטבה מיוחדת ללנים בירושלים ומציעים לילה שני ב 25% הנחה או לילה שלישי ב 50% הנחה. הטבה נוספת ללנים במלונות הינו סיור חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.

שני המלונות, הנחשבים לחדשים בעיר, נמצאים במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש'כל האקשן קורה' ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

בימים אלה ניתן להצטרף חינם למועדון ההטבות של ALL ACCOR LIVE LIMITLESS במסגרתו ניתנות הטבות בכל מלונות רשת ACCOR בעולם למזמינים ישירות במחלקת ההזמנות של המלונות עצמם. ח

מלון ibis Styles שהוקם לפני כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה.

השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד.

המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים ובקומה ה–8 של המלון נהנים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.