מסעדות כשרות
מסעדות כשרותpexels.com

כשאומרים לכם מסעדות בתל אביב מה עולה לכם בראש? מרביתנו עשויים לחשוב על מנות גורמה של בשר עם חלב שהקשר בינן לבין כשרות הוא מקרי בהחלט.

אלא שבשנים האחרונות, דווקא בעיר החטאים, ישנה מגמת התחזקות של המוסד הקולינרי הכשר.

יותר ויותר מסעדות בתל אביב מחליטות לפנות גם לקהל שומר הכשרות ומציעות תפריט כשר למהדרין. אם בעבר לא הייתם מוצאים הברקה גסטרונומית במסעדות הכשרות, הרי שכיום ישנן מסעדות שמתאימות גם למגזר הדתי והחרדי וגם לפודיז שבינינו שחייבים לתעד כל מנה לאינסטגרם. אז הנה לפניכם 5 מסעדות כשרות בתל אביב שאתם חייבים לבדוק.

ווסט סייד

מסעדת ווסט סייד, בניצוחו של השף עמרי כהן, מציעה לכם חוויה קולינרית וכשרה עם מנות מהמטבח הים תיכוני. בין השאר תוכלו ליהנות מריזוטו תירס חם הכולל פטריות צלויות וטוויל שומשום שחור, לזלול סיגר כבדים ושקדי עגל עם עלים טריים, טחינה ואריסה, ולהתענג על טרטר טונה עם חציל שחור, ביצה, איולי אריסה ולימון פרסי.

אל תפספסו את הקינוחים הנהדרים שעליהם חתומה הקונדיטורית המוכשרת ענת אלון. עיצוב המסעדה המרשים והמרפסת המשקיפה אל הים משלימים את האווירה במקום.

כתובת: הירקון 19, מלון רויאל ביץ׳, תל אביב

טלפון: 053-7104537

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות תל אביב

אונו

אם אתם מחפשים מסעדות בתל אביב שישאירו לכם טעם של עוד, אז אתם חייבים להגיע לאונו. האיטלקייה הממוקמת במרכז העיר, מציעה מנות טעימות כמו שהאיטלקים יודעים לעשות. בין השאר מחכים לכם פסטת לינגוויני סלמון עם שום, עגבניות שרי, פטריות, יין לבן, שמנת אפונה ותרד, פיצת טרטופו הכוללת גבינת מסקרפונה, כמהין, מוצרלה, פטריות, פרמזן ובזיליקום, וקינוחים משגעים כמו טירמיסו ועוגת גבינה אפויה. או בקיצור: בון אפטיטו!

כתובת: ויצמן 2, תל אביב

טלפון: 03-6932005

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות תל אביב

דקא

להקת ״הגשש החיוור״ שאלה פעם אם דייג אוהב דגים? אנחנו לא בטוחים בתשובה, אבל מה שבטוח זה שכל מי שאוהב דגים יהנה במסעדת ״דקא״ - אחת מהמסעדות בתל אביב המצליחות ביותר. כשהמסעדה הוקמה בשנת 2007, השף חיים כהן סיפק את הייעוץ הקולינרי לתפריט. מאז שפים חדשים באו והתחלפו, אך רק דבר אחד נותר כשהיה - האוכל תמיד מדויק ואלגנטי.

כתובת: התעשיה 10, תל אביב

טלפון: 03-562-9900

המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרבנות תל אביב

גשן

מיד כשתיכנסו לחלל מסעדת גשן, תבחינו באווירה מיוחדת הודות לעיצוב היוקרתי. גשן היא אחת מהמסעדות בתל אביב שגם אם אתם לא שומרי כשרות, תשמחו להגיע אליה. היא מציעה בעיקר תפריט על טהרת הבשר עם נתחי בקר משובחים כמו סטייק אנטריקוט, ספריבס אנגוס ומדליוני פילה בקר. הצמחונים שבינכם יוכלו ליהנות ממנת הדגל הצמחונית - טורטליני פטריות במילוי מחית פטריות כמהין, קונפי שום, אפונת גינה.

כתובת: נחלת בנימין 30, תל אביב

טלפון: 03-5600766

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות תל אביב

ק-פה האנוי

מסעדה כשרה לא חייבת להציע מנות ממחוזות מזרח אירופה, כמו שמוכיחה לנו ק-פה האנוי. המסעדה יצרה מפגש מסקרן בין אוכל ויאטנמי לאוכל צרפתי עם השפעה מזרח תיכונית, והתוצאה היא מנות מיוחדות, עשירות בצבעים וטעמים.

בין השאר תוכלו לאכול כאן ספרינג רול, לחמניות באן עם שווארמה ויאטנמית, ומרק פו-בו בניחוח כוכב אניס, קינמון וליקריץ. עיצוב המקום שכולל דלת כניסה אדומה ומרשימה, נורות צבעוניות ומטריות תלויות על התקרה, יגרמו לכם להרגיש כאילו עשיתם קפיצה קטנה לויאטנם.

כתובת: מלכי ישראל 3, תל אביב

טלפון: 03-6771184

המסעדה מחזיקה בתעודת השגחה הלכתית